N.oam is een prachtnaam(stond hierboven in een rijtje): zo heet ons mixkindje Nederlands/Afrikaans/Antiliaans. Maar het is een Hebreeuwse naam (Naomi/Noemi/Neomi/Noomi zijn meer bekende meisjesvarianten) en komt uit de bijbel, betekent vriendelijke schone man/vrouw. Misschien dus niet wat jij zoekt... Leuk zo'n mooi mix! Zijn de mooiste kindjes! Veel succes met alles! Oja Turkse/koerdische collega van mij heeft de naam Benjamin, schijnt daar ook voor te komen.
Hai hai! Wat dacht je van Jaylen (Ceylan) en Ayleen (Aylin) of Elanur Nahla (Necla) Nia (Niyah)? Hmmm nu heb ik gelijk inspiratie voor mezelf. Ik ben Turkse en mijn vriend is Half NL half Moluks. Ik ben zelf helemaal weg van Nahla.
islamitische naam moet zowiezo. Ceylin en Ceren turks erg leuk, anteliaanse namen weet k niet zoveel haha
Hai hai, Bedank voor jullie reacties! Nahla jij hebt idd een paar leuke namen er tussen zitten. Medinalil, zoals ik al zei islamitisch moet niet mag. Ik ben zelf half antilliaans en mijn turks maar heel modern. Wij denken er dus niet zover en zijn familie gelukkig ook niet. Maar bedankt voor het meedenken. Helaas zijn we er nog niet uit, we hebben besloten om te wachten tot we het geslacht weten, dat zoekt in ieder geval al de helft makkelijker hihi!
volgens de islam hoort wel een islamitische naam te krijgen, want we mogen onze voor ouders nooit vergeten(dus je moet altijd naam in de familie houden) maar tis net hoe je zelf zegt dat jullie modern zijn. maar geen dank namen bedenken is altijd leuk