RVS cleaner. Gekocht in de zaak waar wij de keuken ook vandaan hebben. Niet de goedkoopste maar wel super goed. Hoor mijn schoonmoeder wel over babyolie maar dat schijnt alleen met die van Zwitsal te werken?
Voor mij alleen nog maar Dasty. Erop spuiten. Goed poetsen. Doekje uitspoelen en nogmaals over het rvs halen. Gelijk nadrogen met een droge theedoek. Werkt hier super.
Dasty krijg je nog steeds allerlei strepen van. De powerreiniger van jemako gebruik ik altijd. Als je de spullen hebt: Groene handschoen of pad nat maken en een spuitje powerreiniger opschuimen met je vingers, rvs schoonmaken. Blauwe pad nat maken en wat citroensteen opschuimen. En daarmee rvs schoonmaken. Groene pad/handschoen uitspoelen en schuimrestjes verwijderen. Nadrogen met de droogdoek. Schoon streeploos en vooral glimmend rvs
Dasty is inderdaad heel goed en ook nog lekker betaalbaar. 1 keer per maand spuit ik Kruidvat Oven en grillreiniger en laat het een dagje staan. Daarna kan ik het gewoon met een natte doek wegvegen ook al dat vieze plakkerige spul wat vastkleeft. Is een groene bus met een rode dop kost volgens mij rond de 2,-.
Eerst afdoen met keukenreiniger en dan op laten drogen en dan invetten met olijfolie, werkt het beste.
Eerst een microvezeldoekje met allesreiniger en daarna met beetje olijfolie insmeren. Geen schuursponsjes ed gebruiken! Dan krijg je krassen.