antislip in open douche

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij hebben een vrij grote inloopdouche, echt super voor onszelf, maar als ik de kleine dan wil laten douchen, glijdt hij steeds uit. Nu denken we dus over een antislipmat, wat ik zelf erg lelijk vind, maar goed........... Nu zijn er alleen maar kleine te krijgen, max 55x55. Hoe hebben jullie dit gedaan in een grote douche? Iemand nog een mooiere tijdelijke oplossing.

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel heel nieuwsschierig hoe jullie douche er dan uit ziet! Ben nu al jaloers :D

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wat ik doe bij ons in de douche is 2 antislip matten van de ikea neerleggen naast elkaar.
    Ze zijn groen en in de vorm van een krokodil.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gewoon aanleren dat hij op die mat blijft staan, werkt hier uitstekend!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd, gewoon aanleren op de mat te blijven...

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wij hebben ook een vrij grote inloopdouche en destijds toen we de tegels zijn gaan uitzoeken (vloertegels in de inloopdouche zijn dezelfde als de rest van de badkamer) hebben we een paar tegels laten behandelen met speciaal antislipspul. Als je goed kijkt zie je dat er in het douche gedeelte een soort minikorrel laagje op die vloertegels zit, maar je ziet het bijna niet. En uitglijden is er niet meer bij, heerlijk! Voor de 'ingang' van de inloopdouche hebben we altijd een handdoek liggen, zodat je meteen droog staat, en niet uitglijd, want die tegels zijn niet behandeld met dat speciale spul....