even een update vanaf hier ivm eerdere vraag.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by naverona, Nov 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naverona

naverona Actief lid

Apr 26, 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hoi hoi,

ik wou jullie toch even een update geven nav mijn eerdere vraag over een te klein kindje en weinig vruchtwater..

Ik heb inmiddels de tweede groeiecho gehad en kindje is nu met 32 1580 gram ongeveer en dat was met 30 weken 1237 gram..is dus nog steeds veels te klein..vruchtwater was ook weer afgenomen helaas grootste poel was 4,5 cm en nu nog maar 2,5..

Moet nu iedere week naar de gyn en iedere week echo..gisterenr vvor het laatst bij de gewone vk en nu blijkt ukkie ook nog es dwars te liggen.ik kreeg ook te horen dat zij me geen 4 weken meer geeft en dat ik geluk heb als ik het kan redden tot 36 weken..

ben inmiddels sinds vandaag ook gestopt met werken...

liefs

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

fijn dat je ons even op de hoogte houdt.
    Tja, dat is inderdaad wel klein en weinig vruchtwater, maar nog niet te weinig. Op zich is het wel heel mooi dat het kindje nog gegroeid is. Rust is nu heel belangrijk ja. En inderdaad, als het kindje niet verder meer groeit zullen ze de bevalling eerder inleiden. Maar daar wordt wel altijd zo lang mogelijk mee gewacht. Succes en bij vragen mag je het natuurlijk altijd laten weten.

Mirjam

Share This Page