Hoi dames, Vorig jaar mei ben ik getest of ik ooit chlamydia heb gehad. Hier kwam toen uit dat dit wel het geval was. Uitstrijkje gehad en het was niet actief, dus een infectie van vroeger. Ik heb nooit geweten dat ik het had. Nu is pas weer geprikt op deze antistoffen en wat blijkt? Ze zijn niet meer terug te vinden in mijn bloed! Heeft iemand een idee hoe dit kan? En of dit kan? Of dat er ergens iets misgegaan is ofzo? We maken sowieso een afspraak met onze behandelend arts om dit te bespreken en hoe nu verder. Als er ooit chlamydia heeft gezeten wilde ze een foamecho laten maken, om te kijken of alles nog goed doorgankelijk is.
Ik had juist begrepen dat ik mijn levenlang positief zal blijven testen op Chlamydia omdat ik het ooit gehad heb. Bij mij kwam het ook weer uit de bloedtest vorige maand terwijl ik inmiddels 22 jaar ouder ben. We zaten juist daarom grapjes te maken over als ik 80 ben, dat het mij dan nog steeds ' achtervolgt'.
Dat kan eigenlijk niet. Heb je beide keren bij hetzelfde lab (ziekenhuis, huisarts, verloskundige) laten prikken? Daar kan namelijk nog wel eens soms verschil in zitten. En anders om een derde keer onderzoek vragen, het hoort inderdaad gewoon aanwezig te blijven.
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik vond het zo apart! Het eerste onderzoek was in een zh en deze tweede in een kliniek. Ik bel de kliniek morgen om een afspraak te maken met ons behandelend arts. Zij is nu op vakantie, deze dame belde alleen de uitslagen ‘alvast’ door.