van slag..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by natasjah4, Aug 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natasjah4

natasjah4 Lid

Oct 24, 2011
    71
    2
    8
    ik weet eigenlijk het antwoord al maar wil graag weten wat jullie hier van denken.

in april hebben we helaas onze zwangerschap af moeten breken.. dit heeft ons heel veel verdiet gedaan.. nog dagelijks worstel ik met me eigen.. de ene dag gaat beter dan de andere dag.(ben niet alleen meer down hoor, geniet ook van de mooie dingen in het leven)

sindsdien april (en voordat ik zwanger werd) eigenlijk wel hetzelfde menstruatie patroon gehad. eerst 1 a 2 dagen bruine afscheiding en dan ongesteld. dit gebeurde meestal na 28 dagen (egt rood verlies) en een enkel keer 289 dagen.(nooit eerder)

nu ben ik in begin juli na 26 dagen ongesteld geworden (ook eerst bruin en daarna zetten het door naar helder rood op dag 26)
    oke twee dagen eerder.. niks aan de hand.. kan gebeuren.

verloor ik afgelopen zondagnacht heel klein beetje bruine afscheiding wat maandagochtend al in helder rood veranderde (dag 24!!!)
    heb tot dinsdagmiddag bloed verloren.. wel veel minder dan normaal maar wel echt rood rood zeg maar. maar ook veel bruin er tussen.

vandaag (dag 28 zeg maar) begin ik weer bruin slijm te verliezen.
    net voor zekerheid tog een test gedaan met middag urine maar is negatief (dacht aan evt heftige innesteling op dag 24??)
    test ik te vroeg?

moet ik het nog tijdje aankijken?? en volgende week weer testen.
    of gewoon nu loslaten en het is 100% duidelijk, ik ben niet zwanger.
    of toch naar h.a om te kijken waarom me cyclus zo raar doet?

ik ben zelf eigenlijk een beetje van slag..
    de kinderwens is alleen nog maar heftiger geworden na onze zwangerschapsafbreking en heb gevoel dat ik daar afentoe in doorsla..
    zucht..

groetjes nastjah

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Sorry voor de late reactie. Na een zwangerschap kan het soms echt een tijdje duren voordat je lichaam het eigen ritme weer heeft opgepakt. Dat kan inderdaad soms dit soort onzekere situaties met zich mee brengen. Het zou een hevige innesteling kunnen zijn, maar meestal is het in dit geval toch de onregelmatigheid. Ja kan over een week nogmaals testen uiteraard, maar je kan het ook gewoon nog afwachten. Probeer het in ieder geval een beetje los te laten. Zo wordt je denk ik ook prettiger weer zwanger!

Groeten Evelien

Share This Page