Antistoffen tegen baby! Erg van streek :(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bbibi, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Bo en kiekies bedankt voor het medeleven meiden!
    Nou uiteindelijk nog erg lang geduurd allemaal! Maandag langs het zkh was er niemand vanwegen bevreidingsdag! Dinsdag morgen gebeld om half 2 zou ik gebeld worden, niets! Half 4 gebeld zou ik gelijk om 4 uir gebeld worden voor als ik bloed moest prikken .. Weer niets!
    Ik koken koken van woede! Dus de auto ingestapt en naar het zkh gereden! Belde hij net om 16.50 toen ik net het zkh in liep! Dus ik micht meeteen doorlopen naar zijn kamer! Wat denk je? De internist heeft de uitslagen verkeerd geinterpeteerd! Er stond antigeen D positief antigeen C positief! Maar dat ik JUIST erg goed C en D positief
    Voor de rest kon de gyn niet vinden wat hij gezien kon hebben want verder zag alles er netjes uit! Dus al die stress en verdriet alles voor niks ! Pfff door een domme fout! Maar voor ju dus heel blij en opgelucht! Hopelijk heeft de beeb alleen niks ocergehouden van de stress :(

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gelukkig dat het met een sisser is afgelopen.

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou idd een heeeele opluchting! Al is het eel een hele domm le domme fout! Hoop stress om niks pfff...

4. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Bbibi geweldig nieuws!!! Wat een oeter de internist....!!

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Wat een dodo zeg. Wel een opluchting voor jou! Volgende keer de bloeduitslagen gewoon via de gyn of assistent opvragen :) Doe ik ook altijd anders vertrouw ik het niet.

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    o meid wat frustrerend zeg dat al die stress voor niks is geweest! Maar je kleine heeft er vast niks aan over gehouden. geniet nu gewoon van je uk.

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Gelukkig was het een verkeerde interpretatie. Hier wel drie anti-stoffen waaronder wright. De andere weet ik zo niet. Ik moet dus sowieso in het zkh bevallen en heb ook een transfusiekaart. Is het gevolg van de mk.

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Nou gelukkig dat alles goed is meis!! Maar jeetje wat een domme fout zeg!! En dat ze daar dan ook zo lang over doen om contact met je op te nemen!! Echt bizar
    Maar ik ben blij om te lezen dat alles voor de rest gelukkig goed is'

Dikke knuffel voor jou meis

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mimully heftif zeg! 3 antigenen dus? Blijf jij in je eigen zkh of moet je naar leiden?

@mamajanneke en maantje kiekiek en bo dank lieve meiden voor de steun! Idd stomme vent! Morgen aaf maar weeer een echo gepland!
    Maak me zo druk dat het niet goed zit nu door wl die stress hoop maar dat het morgen aaf goed is de echo! :(

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    zit vast goed met je kleine uk hoor meid. Geniet vd echo morgen aaf en laat je t even weten hoe t was?

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @Bbibi, nee, ik blijf gewoon in mijn eigen zkh. Ik maak me er ook niet zo druk om. Het is nu meer ter kennisgeving dat ik het weet. Het zijn niet veel voorkomende antistoffen dus geen reden tot paniek.
    Ik denk dat het voor jou hetzelfde geldt. Anders had je via Sanquin ook wel een brief een een transfusiekaart gekregen denk ik.
    Gewoon genieten van je zw.schap (is lastig, ik geniet ook niet hoor). En verder vragen welke antistoffen ze precies hebben gevonden.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Heftig mully ! Fijn dat je er niet druk om maakt! Hopelijk komt het allemaalgoes en kun je gewoon laat bevallen!
    Hier dus een "fout" gemaakt! Want ik bleek dus geen antigenen te hebben! Hij heeft verkeerd gekeken gelukkig! Dus ik hief me neegens meer zorgen om te maken :)

@ mamajanneke alles was goed hoor!! :) en ze hebben nog een keer een fout gemaakt want we krijgen overduidelijk een MEID ilv een jongen hahaha! :)

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hahaha wat geweldig wees blij dat je er nu achter komt en niet na de bevalling:D fijn dat alles goed was ! Zei ik je toch meis.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Zeker weten! Vind het zooooo leuk een meid! Hihi al was een jongen ook geweldig geweest! We hadden totaal geen voorkeur! Dus beide was voor ons de hoofdprijs :)
    En nu de beeb medisch is goedgekeurd ben ik helemaal gelukkig !!

15. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Een meid geweldig!! Word nu wel bang dat ze het bij mij straks ook fout hebben al ben ik dan 15 weken hihi

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ik weet het niet maantje! Met 15 weken zien ze het meestal wel ! Ik ga ze wel nog een mail sturen! Want zij zeggen als ze niet zeker zijn je kosteloos terug mag! En dat hebben ze niet gevraagd dus oftewel ze gaan er 100% vanuit en klopt nu dus niet! Dus ben benieuwd wat ze zeggen!

Deel Deze Pagina