Dag allemaal, ik ben bezig met mijn 4e IVF, maar voor het eerst met decapeptyl. Bij de vorige poging gebruikte ik Lucrin ook vanaf dag 21 en werd ik ongi na 10 of 11 dagen als ik het mij goed herinner. Ik ben op dag 21 begonnen met de decapeptyl. Nu heb ik er al 12 spuiten opzitten, maar nog geen ongi gehad. Normaal is mijn cyclus 28-30 dagen. Herkent iemand dit? Tips? Ik denk dat als de ongi maandag niet door is gezet ik toch eens met het zh moet bellen... Eef-x-
echt niemand? Ik hang nu al een kwartier in de wacht bij het verpleegkunidg spreekuur van mijn ziekenhuis en nog steeds dezelfde: er zijn nog 2 wachtenden voor u....
jeetje zeg, ik heb helaas geen antwoord, ik wordt nooit ongi omdat ik orgametril slik (geen aanmaak bms) wel krijg ik wat bruinige afscheiding, dat begint pas na 2 weken decapeptyl.
aaarhghh de zuster weet het ook niet en moet me erover terugbellen na overleg met de arts Gelukkig was haar eerste vraag niet 'heeft u al getest' dat vind ik zo'n stom antwoord...
ik weet dat iemand anders toen ook een keer lang moest wachten op de ongi, ook twee weken deca spuiten geloof ik
tenks Linda, ik hoop maar dat als het dan toch moet komen het nu maar snel mag door zetten, dit gewacht is ook niets... 13 spuiten gehad nu, geen ongi, wel zere (.)(.) en errug prikkelbaar....
denk je zelf dat je misschien zwanger bent? irritant he, je wil gewoon beginnen en dan dit weer, kijk een wonder is altijd welkom maar als het niet zo is wil je gewoon duidelijkheid!
ik weet het niet meer allemaal ik durf niet meer te hopen dat ik spontaan zwanger zou zijn geworden, het is 4 mei exact 3 jaar dat we bezig zijn.... heb al zo vaak gedacht, van zou het? , en dan werd ik het toch dus durf me daar niet meer op in te stellen... de onzekerheid is niet fijn
als het ziekenhuis zegt afwachten dan zou ik morgen maar even testen of gewoon vandaag al dan kan je dat wel of niet uitsluiten.
ja ze bellen me begin van de middag terug, daar kan ik og wel op wachten ( en de drogist is ook pas om 13 u open op maandag.....áls ik een test wil gaan kopen. hihi)
heb toch even getest: meiden, het is niet te geloven, 1week voordat we 3 jaar bezig zijn heb ik 2 positieve testen in mijn handen..... in de voorbereidingsfase voor de 4e ivf, moet acuut stoppen met de decapeptyl.... ik geloof het nog niet geloof ik... eef