Heey meiden, Ik heb vanochtend positief getest, 1 van Sensitest en 1 van Clearblu niet de digitale. Nu heb ik woensdag 15 april in de ochtend 10.000 IE Pregnyl gespoten. Het is vandaag precies 12 dagen geleden. Kan het nog een val positieve test zijn? Help aub Liefs Nikkie
Per ziekenhuis is het verschillend, maar ik mocht altijd na 12 dagen testen.. maar je kan idd voor alle zekerheid even bellen.
whaaaa ik word er zelfs nerveus van hahaha met 5000 had ik na 10 dagen eens een keer een negatieve test... ik weet niet meer hoe snel het eruit ging. Daar was een berekingetje voor. Spannend ik duim!
Nikki, ik heb altijd begrepen dat met 10.000 het 14 dagen duurt voordat het uit je lijf is. Ik zou persoonlijk gewoon nog een paar dagen wachten. 12 dagen is echt krap!
Ik heb altijd gehoord dat het inderdaad ongeveer 14 dagen duurt met 10.000 eenheden. Ik spuit 5000 en heb al ruim 7 dagen last. Maar bel gewoon de poli even joh! Ik duim voor je dat het gewoon raak is!!
Ik heb al gebeld, maar ze zou het navragen en mij terugbellen. Het lijkt de assisitente stug dat het nog van de Pregnyl zou komen..... Ik zit hem nu toch wel te knijpen hoor. Dadelijk heb ik mezelf blij gemaakt met een dooie mus....
Het duurt ongeveer 10-12 dagen voordat de Pregnyl uit je lichaam is, voor de zekerheid mag je pas twee weken na je eisprong testen. Het zou nog Pregnyl kunnen zijn, maar ik denk het bijna niet. Was het een lichte streep? Anders morgen of overmorgen nog eens testen. Als de streep dan duidelijker is, dan komt het door een zwangerschap. Succes!
Oh nikkie, wat lees ik nu? Wat spannend zeg! ik moet van dr W. altijd 5 dagen nu de ovualtie nog 5.000EH extra spuiten en ik mag dan 11 dagen daarna testen. Jullie hoeven bij dr R. geen extra pregnyl te spuiten toch? Volgens mij is dit echt jou eigen hcg...ik duim heel erg hard voor je
De assistent vertelde mij dat de pregnyl na 1 week uit je lijf is!! Dat kan toch niet! Ik had er expliciet bij vermeld dat ik 10.000 IE heb gespoten! Nu heb ik gevraagd om een bloedtest. Dat vraagt ze na of ik die mag hebben. Ik word er nog over terug gebeld. Het was echt een rotgesprek. Ze was erg onbegripvol. Ze zegt dat ik gewoon zwanger ben en waarom ik een bloedtest wil. Vroeg ze of ik bang was voor een miskraam......Ik word er een beetje moedeloos van! Beehappy; Dr. R. geeft mij geen extra Pregnyl. Alleen maar voor de IUI, niet meer voor de innetsling. Ik denk dat jij die krijgt ivm je te korte LF, toch? Liefs Nikkie
Lekker aardig daar zeg Nikkie! Na een week is wel erg vlug, maar goed. Hopelijk mag je de bloedtest! Als je over 2 dagen weer test en de test is donkerder weet je het ook zeker. Bah wat een onzekerheid.
Wat ververlend dat je zo'n onbegripvol gesprek hebt gehad aan de foon, ik hoop dat je een bloedtest zal krijgen zodat je snel duidelijkheid hebt...knuffie En wat betreft de extra pregnyl, ik krijg die om de innesteling te bevorderen...dr W doet dit altijd standaard.
Een week is inderdaad wel een beetje snel voor 10.000 IE. Voor die dosis moet je 10-12 dagen rekenen. Spuit je 5000 IE, dan is het wel ongeveer een week.
Ik word nu pas na 19.00 uur gebeld door de arts zelf. Dus een bloedtest vandaag gaat zowieso niet meer lukken helaas. Ik zal ook aan hem is voorleggen hoe dat zit met die pregnyl. Ik wil gewoon echt zeker weten dat ik zwanger ben! Liefs Nikkie
Eerlijk gezegd heb ik er wel vertrouwen in. Ik heb altijd getest 12 dagen na pregnyl. Nog nooit heb ik positief getest. Heb net weer een testje gedaan en die was ook positief. De assistent vertelde me net nog even aan de telefoon dat de pregnyl echt uit mijn lijf is....Zou het dan echt??