Welke dag met Corona was je het meest ziek? Ik ben sinds 8 november positief getest en zit hiermee dus op CoronaDag 4…. (weer eens een andere CD haha). Ik werd die nacht + tot de middag daarna eventjes goed ziek (dus zo’n 12 uur totaal) en dat was het. Natuurlijk ben ik nog niet 100% fit en heb ik nog wel wat symptomen, maar het is tot nu toe niet te vergelijken met een echte goede griep. Uiteraard reken ik mezelf nog niet rijk! Nu lees ik dat bij veel mensen Corona juist later harder toeslaat. Eerder dag 5 of zelfs dag 10-15. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring hierin
Zelf ben ik er niet ziek van geweest, maar mijn man wel eventjes. Hij voelde zich zo'n 24 uur erg ziek en daarna was het over. Geen terugval gehad gelukkig. Beterschap!
Ik had op 4 februari jl een positieve test nadat ik in contact was gekomen met een positivo.. mijn klachten begonnen 10dagen later. Voelde me niet fit, alsof er een griep niet lekker door zet. Dat heeft 3 dagen geduurd en was goed te doen. 25feb werd ik geloof ik vrijgelaten door de ggd, maar toen begon bij mij eigenlijk de ellende met het postcovid syndroom oftewel long covid (langdurige covid). In maart liepen mijn klachten op, zoals: Lichamelijk trillen, diaree, hoofdpijn, concentratie problemen, woordvindingsproblemen, slechte motoriek, lage bloeddruk, evenwicht problemen, prikkel gevoelig, lage energie, veel koud hebben... Dus mijn slechtste dag..? Dat was vooral er na. Nu nog aan t revalideren.
Ik zit nu op dag 9. De eerste 4/5 dagen ben ik amper ziek geweest. Gister, dus dag 8 was ik behoorlijk ziek. Heel de dag op de bank en savonds weer hoge koorts. Ben ook al een week kotsmisselijk. Vandaag nog steeds niet de oude, dus ja; hier is het zeker pas laat echt toegeslagen.
Wat heftig!! Gaat het nu de betere kant op of is het nog per dag verschillend? Echt heel erg dat het zo’n impact heeft op jou. Sterkte!
Dank je wel! Ik hoop dat dat voor ons ook geldt. Wij zijn ook juist direct ziek geworden en nu eigenlijk alweer gevoelsmatig beter. Behalve trappenlopen voel ik wel
Heel erg naar zeg. Eigenlijk wanneer je ook uit quarantaine zou mogen toch? Ben jij trouwens gevaccineerd? Ikzelf niet. Beterschap!
Ja klopt, had er vandaag anders uit gemogen! Nee, niet gevaccineerd. Dank je wel! Jij ook beterschap!
Op dag 7 begon ik zieker te worden. Kom toen ook nauwelijks een gesprek meer voeren. Dat heeft ongeveer 1,5 week geduurd. Dus zeg tot dag 16 of zo. Erg benauwd, koorts, hoofdpijn. Daarna nam dat af.
Ik ben verder dan waar ik begonnen ben, maar ben er nog lang niet. Het gaat steeds met een stijgende lijn beter en dan ga je ongemerkt weer een grens over en lever je weer heel veel in. Ik houd me nu erg rustig. Nog een paar weken tot we er een gezinslid bij krijgen, dan heb ik mijn energie hard nodig. Hopelik blijven jouw klachten meevallen beterschap!
Ik had op dinsdagavond een positieve zelftest en begonnen de klachten. Woensdag de test bij de ggd was positief. Donderdagavond en nacht was ik het ziekst. Koorts en benauwd. Vrijdag overdag veel op bed gelegen en geslapen. Zaterdag kreeg ik weer wat reuk en smaak terug en knapte ik met de dag weer op.