Ik sta altijd wel weer met verbazing te kijken over wat zij plus size model noemen... hahhaa die meid is hartstikke slank!
Ze heeft amerikaanse maat 10....en ze is 72 kilo en aangezien de meeste modellen zo'n beetje tussen de 50 en 60 kilo zijn(afhankelijk van lengte) is zij volgens hun een plus size model
Ja dat snap ik... maar ik bedoel meer dat de verhouding gewoon niet klopt... wat zij een 'normaal' model noemen is in mijn ogen gewoon veeeeeel te dun.
Ik heb even gegoogled, maar een Amerikaanse maat 10 komt overeen met een Nederlandse maat 40... tsja, als je dat plus-size noemt... ik zou het eerder normal-sized noemen
Shoot, gemist! Ik ga nu gelijk naar huis om nog ff op de bank te liggen en de bovenstaande link te bekijken, thnx lia!
Nou het was weer een leuke aflevering! Ik had niet verwacht dat Atalya eruit zou gaan... en echt erg van Kimberly zeg, zoveel meiden zouden een moord doen om in haar schoenen te staan en zij vind het eigenlijk niet zo interessant Pffff... weer een week wachten op de volgende aflevering Ps. ik heb per ongeluk al gezien wie de winnares is van deze cycle... en ik zat zo hahahhaa
hmm..ik weet nog steeds niet wat ik nou van die fatima moet vinden, vind haar een beetje gemeen en ja idd.....die kimberley had dat dan gelijk vorige week gezegd, hadden ze haar ook niet uit hoeven kiezen
Ja, beetje dom van Kimberly.. Manuela, dat heb ik nog iedere keer gehad toen ze de winnares bekendmaken. Ik was meestal voor de nummer 2 of 3. Claire is denk ik nu mijn favoriet. Maar Fatima's foto vond ik ook erg mooi!
Kimberly heeft later in de Tyra Banks show verteld dat op het moment van de opnames ze last had van depressies vanwege de recente zelfmoord van haar ex-vriend en de zelfmoord van haar moeder in haar jeug en is dat de reden waarom ze was gestopt. http://www.youtube.com/watch?v=bJw0pXKuaY4
Ja dat kan een hoop doen met een mens.... Mijn zusje dreigde steeds met zelfmoord en heeft verschillende pogingen ondernomen, er komt dan een onnoemelijke druk op je te liggen.
Zo was weer gezellig Ik ben blij dat die Allison eruit is... ik heb me zo aan haar geergerd! Wat een omhoog gevallen bitch zeg. De make-overs waren weer erg leuk! Die claire komt me trouwens zooo bekend voor he... iemand van jullie enig idee waarvan?
hihi ik wilde dus pcies tzelfde zeggen.....de volgende die van mij mag gaan is zeker weten Fatima die vind zichzelf ook zooooooooooo geweldig de make overs waren idd erg leuk en heel goed geslaagd in de meeste gevallen, vond alleen die hele blonde niet zo, niet claire maar die andere...anya volgens mij, ietsje te blond en dominique vond ik er erg ouwelijk uitzien na de make over
Mondje dicht hoor! :-# Ik ben blij dat zij er uit is....wat vond zij zichzelf interressant zeg...bah.
Yep, me too! Kan het nooit zien op maandag, dus heb laatst lekker in bad de hele cylce maar gekeken, hahaha, was net een druifje! Moet wel zeggen dat het eindelijk eens geen gejank en wegloperij was bij de makeovers, heerlijk! Iedereen was eigenlijk wel enthousiast! Er krijgt er alleen eentje een ander kleurtje toch? Dat was niet helemaal goed uitgepakt... Dominique, die werd toch ook bestempeld als Drag Queen! Oh en Allison, ja, maar ja, die heeft meer ervaring als de rest (zoals zij zelf zegt), dus logisch dat je dan niet wint...