ANTM Cycle 10

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Manuela79, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oh wat super!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sta altijd wel weer met verbazing te kijken over wat zij plus size model noemen... hahhaa die meid is hartstikke slank!

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ze heeft amerikaanse maat 10....en ze is 72 kilo en aangezien de meeste modellen zo'n beetje tussen de 50 en 60 kilo zijn(afhankelijk van lengte) is zij volgens hun een plus size model ;)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat snap ik... maar ik bedoel meer dat de verhouding gewoon niet klopt... wat zij een 'normaal' model noemen is in mijn ogen gewoon veeeeeel te dun.

5. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb even gegoogled, maar een Amerikaanse maat 10 komt overeen met een Nederlandse maat 40... tsja, als je dat plus-size noemt... ik zou het eerder normal-sized noemen :D

6. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet iemand een link om het via internet te bekijken?

7. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
  8. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel! :D :D

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Shoot, gemist!

Ik ga nu gelijk naar huis om nog ff op de bank te liggen en de bovenstaande link te bekijken, thnx lia!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou het was weer een leuke aflevering! Ik had niet verwacht dat Atalya eruit zou gaan... en echt erg van Kimberly zeg, zoveel meiden zouden een moord doen om in haar schoenen te staan en zij vind het eigenlijk niet zo interessant :(

Pffff... weer een week wachten op de volgende aflevering

Ps. ik heb per ongeluk al gezien wie de winnares is van deze cycle... en ik zat zo :confused: hahahhaa

11. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hmm..ik weet nog steeds niet wat ik nou van die fatima moet vinden, vind haar een beetje gemeen

en ja idd.....die kimberley :confused: had dat dan gelijk vorige week gezegd, hadden ze haar ook niet uit hoeven kiezen :(

12. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ja, beetje dom van Kimberly..

Manuela, dat heb ik nog iedere keer gehad toen ze de winnares bekendmaken. Ik was meestal voor de nummer 2 of 3.

Claire is denk ik nu mijn favoriet. Maar Fatima's foto vond ik ook erg mooi!

13. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Kimberly heeft later in de Tyra Banks show verteld dat op het moment van de opnames ze last had van depressies vanwege de recente zelfmoord van haar ex-vriend en de zelfmoord van haar moeder in haar jeug en is dat de reden waarom ze was gestopt.

http://www.youtube.com/watch?v=bJw0pXKuaY4

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ja dat kan een hoop doen met een mens....
    Mijn zusje dreigde steeds met zelfmoord en heeft verschillende pogingen ondernomen, er komt dan een onnoemelijke druk op je te liggen.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaah, neeeeeeeeee he.. ](*,) Ik weet al wie er gaat winnen.. Niks meer aan zo :(

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo was weer gezellig ;)

Ik ben blij dat die Allison eruit is... ik heb me zo aan haar geergerd! Wat een omhoog gevallen bitch zeg.

De make-overs waren weer erg leuk!

Die claire komt me trouwens zooo bekend voor he... iemand van jullie enig idee waarvan? ;)

17. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hihi ik wilde dus pcies tzelfde zeggen.....de volgende die van mij mag gaan is zeker weten Fatima :rolleyes: die vind zichzelf ook zooooooooooo geweldig

de make overs waren idd erg leuk en heel goed geslaagd in de meeste gevallen, vond alleen die hele blonde niet zo, niet claire maar die andere...anya volgens mij, ietsje te blond

en dominique vond ik er erg ouwelijk uitzien na de make over

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahaha ja, de fotograaf van de lingerieshoot die dacht dat ze de moeder was van een van de modellen :)

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Mondje dicht hoor! :-#

Ik ben blij dat zij er uit is....wat vond zij zichzelf interressant zeg...bah.

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Yep, me too!
    Kan het nooit zien op maandag, dus heb laatst lekker in bad de hele cylce maar gekeken, hahaha, was net een druifje!

Moet wel zeggen dat het eindelijk eens geen gejank en wegloperij was bij de makeovers, heerlijk! Iedereen was eigenlijk wel enthousiast! Er krijgt er alleen eentje een ander kleurtje toch? Dat was niet helemaal goed uitgepakt...

Dominique, die werd toch ook bestempeld als Drag Queen!
    Oh en Allison, ja, maar ja, die heeft meer ervaring als de rest (zoals zij zelf zegt), dus logisch dat je dan niet wint... :rolleyes:

Deel Deze Pagina