Uitgegeven: 13 februari 2009 11:24 Laatst gewijzigd: 13 februari 2009 11:48 LOS ANGELES - De vrouw van zanger Usher heeft geen liposuctie gehad. Tameka Raymond kreeg namelijk een hartstilstand toen ze onder narcose was gebracht, waarna ze werd gereanimeerd en kunstmatig in coma gehouden. Een woordvoerster van de Braziliaanse arts die de ingreep zou uitvoeren, heeft deze informatie naar buiten gebracht. Raymond (38) reisde twee maanden na de geboorte van haar jongste zoon naar Brazilië om vet uit haar buik te laten wegzuigen. Vorige week vrijdag zou de behandeling plaatsvinden. ''Als iemand een hartstilstand krijgt, brengen de artsen de patiënt in slaap. Ze checken of alles in orde is en of er niets is beschadigd'', aldus de woordvoerster tegen het Amerikaanse tijdschrift People. ''Dat is het protocol en dat is dus wat er is gebeurd.'' Usher Usher vloog onmiddellijk na de gebeurtenis naar Brazilië om bij zijn vrouw, met wie het volgens de ziekenhuiswoordvoerster inmiddels ''erg goed'' gaat, te zijn. Het paar heeft twee zoons, Usher Raymond V (1) en Naiveid Eli Raymond (2 maanden). Raymond heeft ook nog drie zoons uit een eerdere relatie. Debat De zaak heeft in de medische wereld gezorgd voor een fel debat over of het uitvoeren van liposuctie twee maanden na de bevalling verantwoord is. ''Vrouwen zouden minstens drie maanden moeten wachten voordat ze welke operatie dan ook aan hun buik ondergaan'', aldus een cosmetisch arts tegen People. Gezondheid Het Braziliaanse ziekenhuis is het daar niet mee eens. ''Er is geen wet in de wereld van de plastische chirurgie die bepaalt dat vrouwen geen behandeling mogen ondergaan twee maanden na de bevalling.'' De arts zou Raymond voor de operatie hebben getest en daaruit hebben geconcludeerd dat ze ''in goede gezondheid'' verkeerde.
Ja vond het ook zo'n raar bericht..! Je gaat toch niet 2 maanden na de geboorte van je zoon een liposuctie laten doen . Ben benieuwd of het echt waar is.
''Er is geen wet in de wereld van de plastische chirurgie die bepaalt dat vrouwen geen behandeling mogen ondergaan twee maanden na de bevalling.'' Wat dacht je van gezond boeren verstand? Wat dacht je van ontzwangeren? Wat dacht je van...eigen schuld dikke buik...euh...bult.
2 maanden na mijn bevalling ben ik hopelijk aan het genieten en mij nog niet druk aan het maken over mijn buikje.
Nee, echt verschrikkelijk. Ik ben nu pas echt aan de lijn. Eerst maar eens je lichaam de tijd geven om weer normaal te worden. Ik vind het belachelijk dat de artsen het goedkeuren. Bijna dood, alleen maar om een buikje, Twee kleine kindjes, pfff
Ik heb zes maanden na de bevalling liposuctie laten doen bij mijn buik! Ik ben een normaal persoon maar liever geen buik, ook al ben ik moeder!
Na 2 maanden wow! Maar de vraagi is waarom heeft ze een hartstilstand gekregen? mss kon ze wel niet over de narcosestof.
6 maanden vind ik nog snel, 9 maanden op en 9 maanden af zeggen ze. maar goed het is al beter als na 2 maanden.
je lichaam heeft btw bijna een jaar nodig om te ontzwangeren . Ik heb nu al zonder ooit kids gehad te hebben een buik van een 4 maanden zwangere vrouw haha maar geen haar die eraan denkt lipsuctie te ondergaan dan maar een hangbuikzwijntje .
Ik was na de bevalling binnen 3 weken terug op gewicht. En waarom denk je dat zoveel mensen liposuctie doen, juist omdat het vet op die plek niet weg te werken is met sporten, geloof me, er zijn heeeeel veeeel mensen die correcties doen aan zichzelf.
Ik hoorde pas dat een aantal beroemdheden meteen een buikwandcorrectie hadden gedaan aansluiten aan de keizersnede... Dus in een narcose en je kindje en weer strak. Weet zo even niet meer over wie dat gezegd werd... Volgens mij kan dat allemaal niet goed voor je lijf zijn, maar daar denken zij blijkbaar anders over.
Hoe gek moet je daarvoor zijn... twee maanden na de geboorte, ik vind dat ze dat ten vroegste negen maanden na de geboorte zouden mogen doen zulke dingen en dan nog... Ik heb een klein buikje overgehouden aan mijn twee zwangerschappen, ik weet dat het met sporten helemaal weg zou gaan maar heb er de fut niet voor nu... dan maar zo hoor, ik ga daarvoor geen liposuctie laten doen! Amanthis, het is niet omdat je weer op gewicht bent, dat je lichaam daarvoor hetzelfde is, spieren wegen meer dan vet en 10kg spieren zien er dus heel anders uit dan 10 kg vet... op 6 maanden tijd kun je dat niet bereiken, tenzij je niks anders te doen hebt dan te sporten enz... Mensen laten zulke dingen echt vaak doen uit luiheid, hun volste recht natuurlijk, maar ik vind het stom...
Hoe kan jij weten dat het luiheid is bij mij? ken je mij? nee.... En ik kan het wel weten, ik zit in de zorg, niet al het vet is weg te werken met sporten. En dit gaat erover dat zij na twee maanden na de geboorte liposuctie laat doen?! how cares, als zij die keuze heeft gemaakt, so be it.
Heb ik gezegd dat jij het hebt laten doen uit luiheid? Neen toch... Maar het feit dat jij je aangesproken voelt...
Ik zie dan het probleem niet? Ben je het dan niet met me eens dat sommigen het uit luiheid/gemakzucht laten doen?