Er was gister een progamma over prenatale zorg op ned 2; heel mooie en heel bijzonder: hier kan je het terug zien: http://www.hollanddoc.nl/programmas/200 ... /38242456/
Hoi, Ik ben het nu net aan het kijken....snif snif, in combinatie met hormonen is het niet zo geschikt. Maar idd erg mooi en indrukwekkend!
Ik had hem al eens gezien, maar ook nu weer veel tranen... Als ik dan naar mijn 10,5 kilo zware gezonde jongen kijk ben ik ineens zo gelukkig!
Wat een mooi reportage! Echt de tranen stonden op mijn wangen vooral toen ze de 2 kleintjes moesten laten gaan
ik heb heb ook zitten kijken maar halverwege stop gezet onze dochter was ook extreem prematuur en herkende alles zo erg.. maar ik vind het wel erg mooi dat ze dit filmpje gemaakt hebben het is erg relativerend zeker voor mensen die niks van prematuriteit afweten. wij merkten dat mensen weinig begrip hadden voor onze situatie toen en dit filmpje is wel goed om mensen te laten zien wat het allemaal inhoud erg heftig!
Pffff, ik heb deze reportage ook gezien, vond hem erg heftig, vooral omdat een maand ervoor onze zoon was geboren en ook op de NICU lag. Alles kwam weer terug.....