Vreselijk. Zo'n eng idee dat je zomaar iemand kwijt kunt raken van wie je houdt, omdat diegene een einde aan zijn leven maakt.
Zat in de auto toen het op de radio kwam.. Ben er behoorlijk van geschrokken.. Zijn nummer en zijn films, in één woord geweldig.. Heel veel sterkte gewenst aan Isa, Merlijn, Vlinder en alle geliefden die hij om zich heen had..
Vreselijk, hoe verschrikkelijk ver moet je psychisch heen zijn als je je vrouw en 2 kleine kindjes achterlaat idd... Vreselijk en nog het meest voor zijn vrouw en kinderen.
Wat ontzettend treurig.. Toen ik vanavond het filmpje zag bij RTLBoulevard met het liedje "Toen ik je zag" erachter, kreeg ik echt kippevel van m'n kruin tot aan m'n tenen. Vanmiddag (toen wist ik het nog niet) toevallig nog dat liedje gebrand op een cd'tje voor in de auto..
Echt vreselijk dit. Wat moet hij diep in de put hebben gezeten om dit te doen. Denk dat je je gewoon niet kan voorstellen wat zo'n iemand voelt. EN ook moeilijk voor isa en de kids natuurlijk. Dit is niet van de 1 op andere dag gebeurd natuurlijk. Hij was al maanden/jaren depressief. Vind het echt zo erg, dit nieuws. Helemaal als ik denk aan isa en de kids. Maar ook aan hoe ellendig hij zich wel niet gevoeld heeft. Triest
Ik las het op internet, zat eerst te bedenken dat hij dat toch niet kon zijn en heel hard te denken wie er nog meer zo heette hier in nederland(een schilder whatever) maar toen zag ik de foto en ik was/ben echt volkomen verbijsterd! Antonie, hoop dat je rust hebt.... Isa, Merlijn en Vlinder....gecondoleerd!
Heel erg triest dit Voor Isa en de kinderen maar ook voor hem. Wat moet ie het ontzettend zwaar hebben gehad Zo jong nog..
echt waar...ik hoorde het via mijn moeder!! ik zeg.... jaaaa mam, heb je wel de goeie voor!!? ik kon het gewoon niet geloven, en nog steeds luister en kijk ik met verbijstering naar alles!! hij kwam over als zo'n leuke, vrolijke, aardige en ook knappe man!! Jammer!! maar hij wilde blijkbaar niet meer!! zelfmoord is iets wat ik maar niet kan begrijpen..... veel sterkte voor zijn nabestaande!!
ook ik was verbijsterd toen ik het hoorde.... was m'n auto aan het in parkeren voor controle vlos... Bij de vlos bleek 20 minuten latern m'n bloeddruk te hoog (die áltijd héél stabiel is!) . Ben bang dat het toch aan dat nieuwsbericht heeft gelegen (later bij controle in het ziekenhuis was alles weer oke) ... pffff wat een bericht zeg. Echt ongelooflijk... Om de één of andere reden doet het me denken aan het overlijden van Silvia Millekam -dat had indertijd ook zo'n impact op me.... Ook al is dit heel iets anders...
Ik hoorde het gister van me man, denk HUH, nee toch...wrom en hoe dan...maar zelfmoord gepleegd..pfff...nooit gedacht zeg...voor hem mischien een verlossing, maar zeker heel erg voor zijn vrouw en kids. Vreselijk...
Ook ik zit al vanaf gisteren met ongeloof over dit bericht. Vind het vreselijk voor Isa en zijn kinderen. Ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat iemand zo'n stap doet en de nabestaande op zo'n manier achterlaat. Hij heeft er maandenlang voor geknokt om eruit te komen, maar de uitweg overzag hij dus echt niet meer.