Inmiddels heb ik via Marktplaats een Maxi-cosi Cabriofix met onderstel over kunnen nemen. Jammer genoeg zat er geen voetenzak bij. Heeft iemand nog een voetenzak liggen voor een leuk prijsje (heb maar weinig te besteden)? Ook ben ik nog op zoek naar een regenhoes voor de maxi-cosi. Ik hoop dat iemand nog iets heeft liggen voor me!
Ik heb een zwarte, in goede staat. Ik woon ook in Brabant, kan je alvast verzendkosten uitsparen. Wat wil je er voor geven?
@ Popje: donkerblauw zou wel goed staan bij de maxi-cosi, die is ook donkerblauw namelijk. Wat moet ie kosten? Wil je me een fotootje mailen? @ Ilja: ligt eraan waar je woont (en of de benzinekosten dus opwegen tegen de verzendkosten ) Wil jij me ook een fotootje mailen? Alvast bedankt allebei, ook voor de snelle reactie!
ik heb geen voetenzak voor je maar wel n idee voor deregenhoes zou ik naar prenatal of een andere babyzaak gaan en een universele regenhoes halen , ik had ook de regenhoes van maxi cosi maar die scheurde bij n zuchtje wind en kou al van de maxi cosi af , heb nu een merkloze en die gaat al 3 maanden langer mee dan de originele
ik had ene regenhoes van marktplaats voor 4 euro inc verzendkosten en dit was een nieuwe van een winkeltje. je kan daar dus even zoeken