Zoveel opties.. iemand een tip? Voorkeur voor zwembad met peuterbad erbij en max 1,5km van de zuidkant. Liefst niet te massaal, teveel animatie e.d. Safaritent of evt stacaravan oid. Persoonlijk vind ik het fijnste als auto's niet bij de tenten mogen staan, maar is volgens mij vaak wel zo in Frankrijk.
Huttopia heeft 2 campings op ile de re. die hebben verschillende verhuur accomodaties. misschien zit daar iets voor je bij.
Wij zijn daar op Huttopia geweest, was echt een leuke camping! Hele relaxte sfeer, kinderen vonden elkaar heel snel, werden ook leuke dingen gedaan met en voor de kinderen. Lekkere kneuterige animatie zeg maar met veel spel.
Jadie had ik gezien maar 1 krijgt best slechte review en de ander aan het strand heeft geen zwembad en eigenlijk geen tenten met sanitair
Welke? Want er zijn er 3.. die cote sauvage heeft geen zwembad en geen safaritenten met sanitair. Die in het midden heeft veel slechte reviews ivm lawaai weg en afval ophalen. En er ligt er nog 1 richting einde eiland vanuit vaste land gezien.
Sorry wij zaten op ile d’oreon en dan zaten we op camping Les Pins van Huttopia, maar dat vind ik dan wel ook echt een aanrader.
Wat minder toeristisch denk ik dat eiland? Heeft dat ook charmante dorpjes en leuke stad in de omgeving?
Zeker! Leuke plaatsjes, vlakbij het strand. We deden daar veel op de fiets ook. Leuk plaatsje in de buurt waar je ook leuk kon eten. Een treintje waar je mee naar andere strandjes kon. We waren er een week, maar ik vond het erg leuk daar.