Hallo allemaal, Ik heb gisteren mijn vriend alles laten lezen, ik wil niets voor hem achter houden, ook niet dat ik me aangemeld heb op deze site. Gelukkig snapt mijn vriend dit allemaal. Ik hoop ook voor hem dat zijn angst voor kinderen niet lang meer blijft. Ik hou van hem dus geef ik hem ook de tijd om over die angt heen te komen. groetjes scootermuis. ps:hij moest af en toe wel lachen over de stukjes hoe de mannen nu op de zwangerschap reageerden(dat is al positief).
Eerlijkheid duurt het langste, zeggen ze toch!! En op deze manier kan jij wel je ei kwijt en blijf je er niet mee zitten. Gr. Tabitha
wij zijn rare wezentjes maar de mannen ook hoor vaak is het de angst van het onwetende en de druk van verandwoordelijkheid waar ze dan nog niet aan toe zijn , voor een vrouw veranderd er veel maar wat denk je voor onze mannen ? wij groeien er langzaam naar toe omdat je kleintje in ons groeit onze mannen worden er eigenlijk maar door overvallen dus ik vind het niet vreemd dat menige mannen een beetje heuverend reageren maar wel leuk dat hij de moeite neemt om je berichtjes te lezen en natuurlijk onze reactie's komt tijd komt raad zullen we maar zeggen he