Olijfgroen is toch gewoon een ouderwetse kleur/benaming voor grijs-groen? Ik ken het niet anders. Die andere termen doen me wel bibberen trouwens.
Wat voor tas? Oké, hier gaan we dan: Heuptas, schoudertas, handtas, damestas, herentas, sporttas, zwemtas, laptoptas, reistas, schooltas, aktetas, boodschappentas, koerierstas, grote tas, kleine tas, plastic tas, papieren tas, tas met reclame, tas zonder reclame, stoffen tas.... tas koffie?
Als ik de interieur topics moet geloven heeft de flexa kleurwijzer minimaal 20 soorten grijsgroen die niet hetzelfde zijn als de 20 soorten olijfgroen, en zijn andere kleuren (op een verdwaalde denim drift na) geen optie
Yay! Ik heb het groene gehad hoor, maar was het al na 2 maanden beu Daarvoor had ik oker, fuchsia en turquoise. Zit nu behang op, wel wit maar met (opvallend) patroon.
Moet ik wel zeggen dat het roze op de slaapkamer van mijn dochter zit. Eigen slaapkamer zacht paars. En beneden voornamelijk wit met een smerige kleur bruin maar dat zie ik al niet meer. En in het trapgat en op de overloop zit geel. (Ook nog van de vorige bewoners 5 jaar geleden). En de slaapkamer van mijn zoon is mislukt blauw. (Crème wit proberen te mengen met blauw krijg je iets tussen groen en blauw in net geen mint kleur) met een rol dolfijnen behang.
Mijn eigen slaapkamer is lichtblauw (en ben het zó beu, maar ik zie er tegenop om de kledingkast te verplaatsen, die is gigantisch), en de kinderslaapkamers ook beiden blauw (puur toeval) met een dierenbehang. De gang en overloop ga ik volgend jaar ergens doen, maar weet nog niet wat. Zag net stylish pink voorbij komen, die vind ik wel leuk. Heb alleen een enorme hekel aan verven, ik behang liever
Ja stylish pink!!!! Super mooi en te combineren met van alles en nog wat! Ik zal morgen een foto maken met daglicht!
Behang kwak ik niet per ongeluk op het plafond ondanks de 6 meter tape Zonder gekheid: Ik hou ervan om verschillende texturen te combineren, en met verf is dat niet mogelijk.