Ineens 10 jaar terug in de tijd: -20 jaar -geen kraaienpoten -jong en wild -ik kon de hele wereld aan. -manlief was toen nog gewoon een vervelende etter van school. (Fuck ben er een paar jaar later mee getrouwd) -alcohol zonder een 3 daagse kater tour! Tja en zoveeel meeer het leven was zo geweldig toen. Concusie ik wordt oud!
Kat van buren onthoofd door tropisch vogeltje van schoonvader Sneu voor de kat En dan tropisch vogeltje moet ervoor gestraft worden hoor!
Baby buiten spelen. Wow, ik denk echt je kind hoogbegaafd is op z’n minst. Ik zou nu alvast kijken naar versnellen, verrijken, klas overslaan...
Door de spelfout lees ik ook elke keer dat de kat van de buren onthoofd is. En dan echt 'heh, wat heeft dat met het vogeltje te maken?'
Indeling vrieskist Ik leg de lijken bij voorkeur onderin. Even een laken eroverheen dan vallen ze niet zo op. En dan blijft er nog genoeg ruimte over voor de doperwten en de vlammetjes...
Nee hij is maar 1 maand 15 maanden. Daarna is hij 16 maanden, probleem opgelost. Zo las ik het tenminste. Maar nu ik hem nog eens lees denk ik, je kan het ook opvatten als "help, 15 maanden een zoontje". En daarna, meisje?