Ik las het als: Even met handen in het haar (degene die het zegt), zoontje (langer, namelijk) 15 maanden (met handen in z'n haar). Het is maar net hoe je het leest.
Herfstdecoratie tuin.. handig hè wordt altijd vanzelf geregeld. Blaadjes gewoon laten liggen, spinnen maken mooie webben en je hebt al aardig wat decoratie
Doe dat al jaren Halloween decoratie daardoor ook niet meer nodig. Mijn oude buurvrouw functioneert als skelet
Hoe slaapt jouw 2 jarige? Hij is 4 en slaapt met zijn ogen dicht.. Morgen eerste schooldag...Wie ook? Die had ik 34 jaar geleden al.
Wat kunnen we nog doen? Wijn drinken en taart eten lijkt mij een fijne besteding van de rest van mijn maandag.
Hoe bevalt Nederland? Dat hangt een beetje van het weer af. Bij mooi weer kom ik er graag, maar op zo'n druilerige rotdag bevalt Nederland me voor geen meter.
Klusvraag... plafond verven Ehm, als je zwanger probeert te worden, zou ik hem niet het plafond laten ‘verven’. (Of is deze too much? )
Haha nee hoor, ik dacht precies hetzelfde (of nou ja, dat zegt eigenlijk niets over of het too much is )