Tot welke leeftijd tanden poetsen? 80 a 90 jaar, tegen die tijd zijn ze er wel uit gevallen, maar zolang je ze nog hebt lijkt het me handig om wel te poetsen.
Kleinere gezinsauto (i.p.v. station) is dat handiger? Dat lijkt me wel. Tenzij je ook in het bezit bent van een trein en er spoorwegverbinding is tot je huis, werk, etc.
Mishandeling door regenboog bankpas Bedankt voor de waarschuwing, dan houd ik het wel bij de groene of oranje. Die hebben mij nog niet mishandeld!
Wild kitten Vet man! Woest hard met die kit in de badkamer alle randjes vol spuiten. Samen met je man. Hij in zijn blote pielemoos, en jij met enkel een stringetje aan. Of is wild kitten net zo iets als wild plassen? Dat je stiekem in het donker een openbaar gebouw ergens gaat dichtkitten.
Ervaring Hbo opleiding met gezin Nou, Ik denk dat ik de HBO opleiding nog even op de lange baan schuif totdat mijn achtjarige eindelijk zijn eigen billen af kan vegen zonder remsporen en zijn onderbroek eens met de goede kant naar voren aan kan trekken. Ik denk dat hij de HBO rond zijn 25e misschien eens voorzichtig kan gaan proberen...
Alleen voelen Als we in de winkel zijn zeg ik tegen mijn kinderen altijd "alleen kijken". Als we allemaal alleen voelen wordt het een chaos.
Koken met kinderen Mijn eigen topic. Maar ik kreeg ineens heel lugubere beelden. Koken met kinderen. Voorbereiding. Geef je kind lekker veel snoep en chips en zet het voor de tv. Zo krijg je de sappigste billen. Dat is ook het beste deel. Snijd deze in mooie plakken en marineer met wat verse kruiden uit de tuin, knoflook en olijfolie. Even op hoog vuur aanbakken en dan laten sudderen tot het vlees mooi roze kleurt
Mijn buurvrouw heeft liefdesverdriet. Mijn buurman heeft zijn baard laten staan (in de categorie lekker belangrijk )