Bereid jij je voor op een nieuwe uitbraak? Ja, ik ga alvast op dieet om de volgende coronakilootjes voor te zijn.
Opzoeken notaris na overlijden Op zich is het beter de zaken vóór die tijd geregeld te hebben. Maar als het dan echt ná het overlijden nog moet raad ik aan in elk geval een medium mee te nemen. Anders communiceert het zo lastig...
Groente leren eten Mondje open Groente erin Mondje dicht Goed kauwen! Doorsliken Bovenstaande herhalen tot bord leeg is. In het begin is het even experimenteren hoeveel je precies per hap in je mond moet stoppen. De hoeveelheid moet comfortabel aanvoelen. Dit uitproberen hoort bij het leerproces, het geeft niet als hierbij fouten worden gemaakt. Ook de hoeveelheid groente die op het bord ligt, is per persoon verschillend en ook dit is een kwestie van uitproberen. Bij beginnende groente-eters is het aan te raden met een wat kleinere hoeveelheid te beginnen. Naarmate het eten van de groente beter lukt en men er meer plezier in krijgt, kan die verder uitgebouwd worden. Het fijne aan groente is, dat er niet gauw te veel van wordt gegeten. Zolang de maaginhoud het toelaat, kan groente feitelijk onbeperkt worden gegeten. Het verdient daarbij wel aanbeveling om de soort groente af te wisselen
Zwanger door middel van acupunctuur Uhm, ik wil niet heel lullig doen hoor... maar als je er zwanger van bent geworden, was het geen naald die hij in je gestoken heeft.
Zingen voor trouwdag In mijn geval was dat wel een goed idee. Als ik had gezongen ná de trouwdag, (toen we dus nog niet samenwoonden) was mijn man waarschijnlijk gillend weggerend
Het ligt aan mijn zieke geest, dat geef ik direct toe, maar ik dacht dus dat het een eufemistische manier was om te vragen hoe vaak mensen (geen) seks hadden gehad voor hun bruiloft. Ik moest namelijk meteen denken aan voor het zingen de kerk uit enzo