Ik leg ook die associatie hoor Toen ik de titel ‘zingen voor trouwdag’ las, kwam in mij het antwoord op: ‘ja, maar vóór je trouwdag zou ik toch voor het zingen de kerk uitgaan’
Advies hond Ik zou rustig met je hond gaan zitten en gewoon met elkaar als twee volwassenen praten. Samen komen jullie er vast wel uit! Eventueel onder het genot van een brokje of stukje pens...
Weet iemand een goede kinderkapper omgeving Delft? Ik schrok even. Maar toen ik het nòg een keer las, stond er gelukkig 'kinderkapper' en niet 'kidnapper'. Het wordt echt tijd dat ik mijn telefoon weg leg en ga slapen.
Zwanger en geslacht kindje Nou, zo te lezen zitten er tegenwoordig zelfs kannibalen op het forum Hoop maar dat dat de buikbaby bespaard blijft...
Vloerverwarming aanleggen, kosten Volgens mij gaat aanleggen makkelijker bij een baby, maar je kan het natuurlijk proberen. Zorg ervoor dat de verwarming niet te heet is zodat je niet je borsten verbrandt. En qua kosten: bv is gratis!
Bult in nek!? Quisimodo welkom op het forum... ik denk dat het tijd wordt dat je je nickaname daarop aanpast...
Ik hoop dat dat een grapje is Anders stop ik per direct met het eten van knoflook in de hoop een extra uurtje te pakken