Bekijk bijlage 659812 Ik vond deze wel leuk: wat heb jij jezelf gegund? Robotstofzuiger wat eten we vandaag? Vraag (het) aan de instagrammers Antwoorden op basis van alleen topic titel Bijna vrij... ‘welkom in het leven buiten de gevangenis! Hoop dat je eruit blijft’
Wc verstopt Meestal zit hij achter een deur im de buurt van de voordeur. Anders kun je het nog op de badkamer proberen. Succes moet zoeken, ik hoop dat je hem vindt voordat de nood te hoog wordt.
Stoere jongens naam Het lijkt mij wel aannemelijk dat stoere jongens, net als andere mensen, gewoon een naam hebben. En anders kan je zo'n jongen altijd nog aanspreken met 'stoere jongen'. Al zou dat wel weer verwarrend zijn in het geval er meerdere stoere jongens samenzijn. Dus: een naam is wel zo handig.
onverwachts zwanger en nu dit.. Ohnee... Een kindje in je buik? Net ronde 8 in gegaan dus ben wat humeurig. Excuses.
Die tik heb ik bij gebrek aan alinea's. Maar ik schrijf apistels, wordt de meute ook niet blij van. "telefoon kwijt, mogelijke locatie bekend" Dan is hij toch niet kwijt? Ga er idd heen en bellen naar dat ding. Bleek toch wat anders te liggen. Vodafone had vroeger vodafone protect, geweldig. Flink takkeherrie uit zo'n telefoon die kreeg je ook niet zomaar uit. Wissen op afstand, geluid afspelen, irritante blokkeringsbericht met takkeherrie. Zonde dat die stopte.
ASS of niet. Weg gelagen had ik ook echt niet kunnen achterhalen dat het weggelachen moest zijn. En ik werk in het speciaal onderwijs waar bijna alle leerlingen spelfouten maken. Dus ik ben er meestal juist best goed in.
Ideeën voor leuke invulling 50 jaar feest? Na 50 jaar lang feesten zou ik ook behoorlijk inspiratieloos zijn hoor. Misschien een idee om een paar maandjes pauze te nemen van het feesten? Wie weet bevalt het wel.
Foto’s laten maken ach meid! Wat heb je gebroken? Ik hoop geen been! Niet dat een arm breken fijn is, maar als het je dominante had is is dat al helemaal vreselijk! Sterkte! gelukkig ben je niet van glass