Uitspraak naam en wel/niet leuk? Uitspraak: N aa m Je kunt er echt weinig verkeerd aan doen hoor. Leuk/niet leuk: ik vind het weinig fantasievol maar er zullen er ook geen 8 van in dezelfde klas zitten.
Beste oploskoffie ???? Mijn brein:“computer says no”, “nullreference exception” , “Contradictio in terminis”
Waarom blijven mensen dit doen? Ik vraag me inderdaad ook vaak af waarom mensen topics blijven openen met titels die niets zeggen over het onderwerp.
Wij komen er niet uit... Vanaf 42 weken heb je geen keus! (het klinkt een beetje als mijn jongens: nanananaaana we zitten hier prima).
Kwaliteit man Tja... Bij de eerste ontmoeting AA+++, maar nu na 25 jaar meer een soort van Too good to go...
tips kleine bruiloft https://www.bol.com/nl/nl/p/complete-set-vacuumzakken-met-pomp-4-maten-opbergzakken-13-stuks/9200000120803344/?bltgh=jICcwLueBZALfetQd-dGsA.4_20.25.ProductTitle
Zusje Lena 2 Tja, mijn smaak is het niet. Meer als je eenmaal zo begonnen bent, zou ik het doorzetten en gewoon gaan voor Lena 3.
Wat te doen met onweer in de vouwwagen? Ik zou maken dat ik weg kom en ergens ging schuilen. Lijkt mij best eng en niet echt veilig.