Wat vinden jullie van Loreen? Waar woont ze? Ga ik even kennismaken met haar en dan laat ik het je zo snel mogelijk weten.
Borstvoeding meenemen Ik had de borstvoeding altijd bij me. Geen idee hoe ik het thuis had moeten laten.
Wat heb jij in huis 1 man 2 kinderen 2 vogels Een veredelde Intertoys/Bart Smit/Toysarus Ikeameubels Een vrij lege koelkast Bergen en bergen zand doordat het hier al maanden een bouwput is Een pot kleingeld Hopen met rotzooi! Kasten vol met kleding Een ontplofte zolder Het is gewoon te veel om op te noemen want dit is echt nog lang niet alles
Welk liedje zit er hardnekkig in je hoofd? Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd 'k loop de hele dag te zingen en te fluiten Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten Het is gewoon een wonder, het is gewoon geluk Wakker met een wijsje, en m'n dag kan niet meer stuk, en m'n dag kan niet meer stuk En bedankt he...
Opa in heg zieke huis Dat is toch sneu. Ben je al ziek als huis, komt er ook nog een opa in je heg zitten...
Help! Laatste oproep! Jongensnaam! Best een leuke naam, “Help”. Lijkt me alleen niet zo praktisch als je hem moet roepen om te komen eten ofzo.
Hahaha! En als zijn voornaam gecombineerd met zijn achternaam wordt uitgesproken komt iedereen hem spontaan helpen.
Tatatatatada ( carnaval festival) Welkom in Smurfenland Welkom allemaal, Ja kom naar Smurfenland Het land van pracht en praal. Ik ken een liedje dat de mensen irriteert, Ik ken een liedje, een liedje, een liedje, Een liedje dat de mensen irriteert. 1 champignonnetje tralala 2 champignonnentjes lalala 3 enzovoort