Hoe lang is 11 km fietsen op een elektrische fiets? Uhhhh 11 km? Vervoermiddel maakt toch niet uit voor de afstand
Help, hamstersnack gezocht! Volgens mij kan je ze het beste frituren. Maar wellicht heeft ah nog leuke recepten.
Help, hamstersnacks gezocht! Je moet er wél even voor naar Japan, maar dan heb je ook wat. Ook leuk voor in de bentobox! https://soranews24.com/2021/12/18/these-adorable-hamster-shaped-monaka-will-make-a-great-gift-or-maybe-just-a-snack-for-yourself/
Waar zou ik zitten ? Ik weet niet waar jij zit, misschien op een prachtig zandstrand op een handdoekje? Of op de bank onder een warme deken? Ik zit in ieder geval op een stoel aan de keukentafel momenteel.
Wie weet wat dit betekend Dat spelling niet je beste vak was? (losstaand van de d/t aan het eind) 'dit' is een aanwijzend voornaamwoord. 1) <je gebruikt dit woord als je iets aanwijst> Voorbeeld: `Wil je dit boek of dat boek hebben?` 2) <je gebruikt dit woord als je naar iets wijst dat dichtbij is> Voorbeeld: `In dit huis ben ik geboren.` 3) <je gebruikt dit woord als je over iets praat dat al eerder gezegd is> Voorbeeld: `Ik heb spijt van mijn oneerlijkheid. Dit doe ik nooit meer.`
Verkeerde houding arm. Pas op! Dat schijnt onder ongunstige omstandigheden nogal besmettelijk te zijn. Beter om ze gewoon in de zak te houden. Bekijk bijlage 743066
Angst 20 weken Dat is wel een bijzondere angst. De meest voorkomende angsten zijn volgens mij spinnen, insecten, vuil, honden en dergelijke. Dit jaar valt week 20 van 15 mei t/m 21 mei. Dan weet je dat alvast.
Muntgeld storten, waar? je mag het gewoon bij mij op de oprit komen storten hoor, geen enkel probleem. Daar is wel plek voor een paar kuub.