Welk beddengoed strijkvrij? Dat van mij is strijkvrij, ik strijk namelijk kk niets en dus zeker geen beddengoed
Geloven jullie in tekens? Ja ik geloof eigenlijk best dat sommige tekens behoorlijk handig kunnen zijn omdat als men ze niet zou gebruiken dat zinnen dan erg langdradig en moeilijk leesbaar zouden kunnen worden als je begrijpt wat ik bedoel daarom zijn tekens dus ook uitgevonden zodat iedereen die dit nutteloze stukje tekst nu leest het ook begrijpt in plaats van zich achter de oren te krabben en daarna afvraagt wat hier nu eigenlijk staat ja en daarom geloof ik in tekens als je tenminste leestekens bedoelt
Absoluut! heel veel natte poten overal, en vergeet niet al die baggerdruppels die ze afschudden op de deurmat. Precies op de versgeverfde muren.
Meisje 8 maanden haren zelf knippen. Op eigen risico. De motoriek is op die leeftijd nog niet om over naar huis te schrijven en de vingertjes zijn vrij klein, een schaar vasthouden is nog moeilijk.
Dr. Martens met glitter ervaringen. Jaloers op dr. Martens! Wie is die vent? Ik wil ook een glitter ervaring!