Iemand hier ervaring met de Eucerin anti pigment lijn? Ik heb pigmentvlekken/melasma op mijn voorhoofd, ondanks goed en regelmatig smeren..hele winter was het weg, paar zonnestralen en zit er weer. Nu zag ik dit product voorbij komen en zag dat er op Reddit best veel mensen enthousiast waren. Iemand hier bekend ermee? Heb het al besteld, want voor dat geld wil ik het sowieso een keer proberen, maar ben wel benieuwd naar eventuele ervaringen. Voor de rest heb ik al heel veel geprobeerd en het helpt wel, maar zodra ik in de zon kom, komt het terug. Heb overigens ook weer een ander merk spf gekocht, scheelt misschien toch nog.
Ja ik gebruik die nu enkele maanden en heb voor het eerst in jaren geen sproeten en geen pigmentvlekken in mijn gezicht als ik buiten kom. Is de eerste waarvan ik vind dat hij echt helpt. En je moet hem maar heel dun smeren. Wel niet goedkoop maar ik vind hem goed, en mijn moeder ook, die had hem aangeraden.
Ah dat is goed om te lezen! Ben heel benieuwd. Niet heel goedkoop idd, maar was al naar peeling en laserbehandeling aan het kijken en dat is veel duurder.
Dat is een feit. Ik gebruik de anti pigment dagcrème met SPF 30 trouwens, ik weet niet of er nog soorten zijn. Eronder doe ik altijd een serum maar van de Yves Rocher gewoon