Ik lees soms ook maar half en dus lees ik: Iemand ervaring met verwijdering gewicht grote teen. En ik, beelddenker, zie dan echt zo'n superdikke teen voor me. Of: Huilen jullie makkelijk? Ja hoor, geef maar een ui!
Niet, daarom kan ik nooit 2 dezelfde vinden Maar on topic, dit is zo'n grappig topic. Eerste topic in lange tijd, waarbij ik alle pagina's heb gelezen en echt bij elke pagina heb gelachen
Sport maken van boodschappen budget En daar gaan we! En links, de pindakaas en rechts de pasta, en til die knieën op! 1,2,3,4 en hop 2,3,4
Whaha Ik zat meer te denken in de trant van; Boodschappenbudgetslingeren Boodschappenbudgetwetpen Hoogboodschappenbudgetspringen Diepzeeboodschappenbudgetten En de rest in dit topic.. Heerlijk! Veeg mij maar op!
Vloeien zo goed als gestopt, morgen zwemmen? Ieuw tja.. als je genoeg gevloeid hebt zul je er vast in kunnen zwemmen.. ieder zn ding
Hoeveel voedingen (bijna) 9mnd Er vanuit gaande dat je vanaf de geboorte bedoeld En dat je fv gaf.. want bv is veelal op bezoek en rekent lastiger.. Gaan we uit van 30 d pm gem.. Laten we zeggen 1e en 2e maand a 7 voedingen per dag.. Is 30 x 2 x 7 = 420 voedingen .... moet ik nog verder rekenen
Oh dames ik lach me suf om dit topic! Bedankt!!!!! Elke avond een leuke afsluiter van de dag! (Oh en ik durf nu natuurlijk noooooit een topic te openen )