Versnelde kinderen O wauw! Is er dus echt een afstandsbediening? Dan zet ik m niet op fast forward, maar gewoon af en toe het volume wat lager. Ja oké, fast forward is toch wel handig, tijdens een driftbui
hoe en hoe vaak maken jij en je partner ruzie? Nou ken je dat programma op tlc, over vrouwen die een moord begaan op hun man. Mijn aflevering was gisteren. Maar nu maken we niet meer zoveel ruzie!
Granito vloer in Utrecht laten leggen? Ik denk dat ze in Utrecht al genoeg straatstenen hebben! Of Duur grapje als je dat door heel Utrecht moet gaan neer leggen.
granitovloer in Utrecht laten leggen.... Wow! lijkt me best een dure grap, hoeveel km heb je dan wel niet nodig?
Even de pest in (gaslek) Ik dacht dat de pest al een tijdje weg was. Maar om het nou kwijt proberen te raken in een gaslek vind ik ook wat overkill
Vaker gemeenschap hebben ivm kinderwens...bron Telegraaf Nee hoor telegraaf. Bij ons ging het zo, mijn vriend keek naar mij. BAM!! Zwanger. Bbrr s.eks, kom op zeg. Wie heeft daar nog tijd voor.
Blijven twijfelen tussen twee of drie kinderen. Oké, ik leg het nog één keer uit. Als je er zoveel hebt , zijn het twee kinderen. Zie je r zoveel , dan heb je er dus drie. Dochter gebeten op het kdv Voorzover ik heb begrepen mag het nergens, ook wanneer je dit niet thuis doet maar bijv. op het kdv kan het je op een AMK-melding komen te staan.