Zal ze eerst eens moeten terugvinden, voor ik kan ruimen. Net met stofzuigen 1 pantoffel gevonden onder het bed. Maar se ander
Eentje uit de reacties op een topic. Excuses als ie niet goed valt. Probleem: dame heeft relatie met een andere dame, maar belandde met dame 3 in bed. Reactie: vrremdgaan is nit done, "ze kan de pot op" Kleine samenvatting. Schuin is een citaat. Maaar moest stiekem wel lachen, het hele probleem is juist ontstaan omdat ze de pot op ging
Onder het kopje Zwanger zijn, is een topic Baby en hond. Kom ik net hier vanaf en lees dat. Jep, dat gaat dus fout Uhhhh what?! #dirtyminded
Drijfmiddel peuterbadje? Welke? Ik dacht serieus dat ik onder een steen had gelegen en dat er dus een middel wat je net zoals zeep in het water gooit waardoor kindjes blijven drijven. Oopss!
"Handel in poedermelk voor baby's" Enge grote man met lange jas en snorretje tegen baby: 'He, jij daar! Poedermelk kopen?!'
Antwoorden op basis van alleen topic titel Ik heb al een paar keer gedacht dat dit topic toch zo lang loopt. Net toch maar eens geopend. Maar inderdaad grappig. Nu maar teruglezen (en hopen dat er geen citaten van mij tussen staan 🙈
Hahaha! Heerlijk dit! En het is zo herkenbaar! Ik dacht eigenlijk dat dit zo'n klaagtopic zou worden haha.