3 kinderen en nu alleen zwanger van me 4e kindje Tenzij je een meerling in je buik hebt lijkt me dat best logisch
Ervaring als particuliere huishoudelijk medewerker Als je ervaring wilt opdoen mag je bij mij onbetaald stage komen lopen!
Gekke vraag, we komen er niet op Ik wil wel even helpen hoor, ik kom dagelijks op genoeg gekke vragen. Zo vroeg ik me laatst af wat een reiger doet als hij langs de sloot staat en moet poepen. Is die vraag gek genoeg voor je?
huid-haar-nagel-vitamine-pillen Hmm, van de vitamine kan ik het nut wel inzien, maar als er écht huid, haar en nagels in die pillen zit eet ik liever gewoon een extra sinaasappel zo nu en dan... 😝
[FONT="]Ik zag dit topic al een paar maanden geleden voorbij komen en ik heb het tot vandaag genegeerd, omdat ik er vanuit ging dat het een zeurtopic was ... Misschien moet ik voortaan eerst maar eens kijken voor ik iets invul. Heb echt gelachen om dit topic. [/FONT]
Hoe vaak? (ik speel vals, want heb gelezen waar het topic over gaat...) Wat geniaal om álle hoevaakdouchejijenhoevaakwasjijjehanddoeken-vragen in één topic te bundelen! Wow dat zal veel viezerikkentopics schelen hier op ZP.
Zoontje 5 hoort ineens slechter?? Daar hebben die van mij ook vaak last van. Vooral als er opgeruimd moet worden
Wat kan ons meisje hebben? Ik weet wel dat de mijne soms weinig kan hebben... Vooral als ze geconcentreerd aan het tekenen is