Muis in huis, schoonmaken Wat een goed idee zeg, om zo'n beestje aan het werk te zetten! Heeft ie ook wat te doen de hele dag. Knagen op blokjes kaas gaat ook zo vervelen lijkt me!
Wat zouden jullie doen? Ik zou eigenlijk vandaag de kattenbakken soppen, stofzuigen, de wc en wastafel schoonmaken en boodschappen doen. Maar ja, je kent het...
Op de helft en nog niks aangekomen In het algemeen is de aankomst pas aan het einde van reis, dus dat kan kloppen.
Whahahahahahaha! Wil je me niet zo hard laten lachen, weet je hoeveel pijn dat doet met gekneusde ribben 😂😂
Je huis te koop, wie nog meer? *ontaarde moeder-modus aan* M'n peuterpuber mogen ze ook hebben! *ontaarde moeder-modus uit*
Klachten laag ijzervoorraad Ga eens langs een bouwmarkt? Daar hebben ze vast iets van ijzer op voorraad
Beginnen met hardlopen Je zet je ene voet voor je andere, dan de andere weer voor de ene, en zo telkens opnieuw en vooral: steeds sneller! Wasmachine...zie door de bomen t bos niet meer Misschien helpt 't als je hem uit dat bos haalt en gewoon in je huis plaatst waar je stopcontacten enzo hebt, dan doet ie het meestal beter.
safarisandalen Las ik, dus nieuwsgierig klik ik het aan. Staat er gewoon iets heel anders: salarisschalen....
Muis in huis, schoonmaken Nou ik denk niet dat hij t erg vind als meniet gedweild hebt. Hij heeft zelf kinderen.
Wanneer is klikken nou écht klikken? Tja, dat is lastig onder woorden te brengen.... Meestal voel je wel of het klikt met de ander of niet. Dan vind je het fijn om samen te zijn, bijvoorbeeld. En als het wederzijds is, dan is het écht klikken.
Of als je het knopje van de muis in wilt drukken. Als je je vinger stil houdt, klikt ie niet, maar als je je vinger naar beneden duwt, hoor je de klik!