Wat koop je voor iemand van 80+? Een leesbril, een rollator, gehoorapparaat, tegoedbon voor de bejaardenbingo... Genoeg keuze dus!
aanschaf trampoline- ervaring Ik zou goed kijken of hij bij jullie gezin past. Is er een klik? Misschien een maandje op proef?
Gezien de reacties hoop ik echt dat de griep jouw deur voor bij gaat haha. Ik weet topic ja waaien rond draaien haha. Internet griepvirus maar ja we hebben toch echt met een griep epidemie te maken. Ook op zwp.
Waar online fuperfood? Euhm in een dierenshop ofzo? Of kijk eens bij dat oudje in je straat wat kanarie's fokt, die zal dat ook wel hebben.
Ik voel me een potvis. Oei, dan moet je maar niet op een pispot pissen Want als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvissenpis (en probeer dat maar eens te zeggen zonder over je tong te struikelen!!!)
ervaringen met vocht achter trommelvlies bij baby en vliegen Ja! Mijn huisvlieg had laatst vocht achter zijn trommelvlies. Gelukkig is het probleem verholpen met buisjes. Beestje weer helemaal blij.
Haha, die is briljant! En mocht die niet meer verkrijgbaar zijn, de lucifer. Heel makkelijk kostuum. Ga er naakt naartoe. De rode kop krijg je vanzelf
Schema 8 maanden Pfoe, ik maak meestal een schema voor een week. 8 maanden vooruit vind ik wel erg lang!
Nee, ik ook Maar ik ben daar ook wel heel goed in, ik lees ontzettend vlot, en soms dus een beetje te snel (safarisandalen ipv salarisschalen was ook zo'n voorbeeld hiervan )