klacht schoenen van mijn man, vinden jullie dit eerlijk? Ik zou het ook niet zo leuk vinden als hij stinkvoeten heeft.. Mogen ze best even over klagen
Dierenpark Emmen Gaja park Kerkrade, diergaarde Blijdorp, Dolfinarium Harderwijk O was dit geen spelletje?
'Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?' Waar niet aan? 'Armoede in NL? Hoe denk jij hierover? wat is armoede?' Weet je het zeker zo'n topic, dat word een discussie waar je u tegen zegt
Waar ik me aan erger? Hoe lang heb je de tijd? Ik heb de eerste paar pagina's gelezen. Het ene uiterste tegen het andere. Reacties waarbij je duidelijk merkt dat sommige niet goed weten hoe het is om arm te zijn. Of Afrika gaan vergelijken met Nederland. De zwervers hier hebben nog een luxer leven dan de bosjesmannen daar, naar mijn idee is het meten met verschillende standaarden. Meteen een puntje waar ik me dus aan erger sommige reacties in dat topic.
Kinderen nemen versus krijgen. Heb er heel bijdehand onder gezet: kinderen nemen is strafbaar. Een kind krijg je, vind ik. Misschien een beetje flauw...
Wie ook al heel vroeg een buik? Nou, jeetje meid! Ik had zó vroeg een buik Je zult het niet geloven. Echt, toen ik uit mijn moeders buik had, had ik al een buik! Bizar he?!