Nog genoeg melk? Ja er liggen nog een paar pakken in de koelkast, als die op zijn ga ik gewoon weer naar de Lidl.
Hoe moeilijk is het om gefeliciteerd te zeggen? Gefjaskczks Gefelxmxnsdskdjk As,kdkciteerd Nee sorry het lukt me gewoon écht niet!
Hoe maken jullie de vloer schoon met huisdieren? Ik heb op het moment geen huisdieren. In het verleden heb ik wel konijnen en cavia's gehad. De cavia's heb ik nooit gebruikt om de vloer schoon te maken, ze zijn wel heel geschikt om achter de verwarming schoon te maken. Voor de konijnen had ik een ingenieus systeem om een bezemsteel aan hun oren te bevestigen. Daarna kon ik ze gebruiken als swiffer. Ik heb trouwens ook een paar keer geprobeerd ze als dweil te gebruiken, maar ze vonden het niet leuk om onder gedompeld en daarna uitgewrongen te worden, dus daar ben ik na een paar keer mee gestopt. Serieus, sommige topic openers maken het tè makkelijk!
Hoe maken jullie de vloer schoon met huisdieren? Ik leg mijn katten op de rug, pak ze aan de poten vast en vegen maar!
zelfinseminatie tips Check check and doublecheck of je het juiste gat te pakken hebt! Tips voor inleiding Er was eens...
Oh menn ik ga stuk over die huisdiervloer vraag en jullie antwoorden. Persoonlijk doe ik het zo: ik laat de kat een speeltje aan een draad vastpakken en sleep m dan zo over de vloer heen
stoppen met de Pil en dan? Gut, is je dat nooit uitgelegd door je ouders/school? Nou, vooruit dan. Als een man en een vrouw heel veel van elkaar houden, dan knuffelen ze met elkaar. Wanneer een engel dat ziet, dan legt zij een dauwdruppel onder een koolblad. Die druppel verandert in een baby (duurt ongeveer 9 maanden), een ooievaar komt die baby halen en levert hem/haar af bij de kersverse ouders.