Je bent niet de enige die het vaak overslaat. Maar ben benieuwd, waarom uiteindelijk toch wel geopend? Ik heb er een dames. antwoorden op basis van een topictitel - oooh jaaah! Kom maar foor. Welk geniaal brein heeft nuw eer een goeie verzonneb
" Peuterdiaree of gewoon lui" Uhhh... Kun je het verschil niet zien tussen luiheid en diaree? Jeetje ik zou even een bezoekje brengen aan de oogarts.. Klinkt niet best!
Zitten of hangen op openbaar toilet? Ik heb zo'n vermoeden dat hangen daar niet wordt gewaardeerd. Ik zou dus gaan zitten, je ding doen en dan gewoon weer vertrekken.
'Leuke spaartips gezocht' (Hou je vast) - je opent een...gniffel...spa-ha-ha-haarrekening op de..hihihihi....bank. Da-ha-ha-haar zet je (proest) eens in de zo-ho-ho-hoveel tijd een bedrag op we-he-he-heg voor schater (oh nee, later). Veel leuker kan ik het niet maken...
Kan iemand meekijken? Vast wel, maar ik niet. Ik doe lekker mijn ogen dicht. Uit elkaar, waar beginnen? Ik begin meestal aan de randen en werk dan naar binnen toe. Gesprek met directeur Gezellig. Kopje koffie/thee erbij en even bijpraten over wat iedereen in het weekend heeft gedaan. Daarna het 'wandelgangencircuit' doornemen zodat beide weer op de hoogte zijn van de laatste roddels. Baby 6 mnd alleen zelf laten slapen Je kunt moeilijk de dutjes voor je baby doen, dus lijkt mij logisch
waar trek je die grens? _________________________________________________________ Vind je dit een goede plek?
Het halen van een rijbewijs, hoe gaat dat? Je gaat naar de gemeente en je zegt '' Hallo ik kom mijn rijbewijs halen ''
Standaard Aanbouw ten koste van tuin? Dan zou ik toch gaan voor om de boel te laten uitbouwen ipv aanbouwen.