Spelletjes voor gezellige avond met vrienden Bij ons hebben we een leuke: De mannen gooien allemaal hun bos autosleutels in een schaal. Dan mogen de vrouwen er allemaal één uitgrabbelen. De rest laat zich raden. Anders is Twister wellicht een leuke optie? Of koekhappen...
Kinderen met anderen meegeven Ik heb altijd begrepen dat het de bedoeling is dat als je ze eenmaal hebt, dat je ze dan gewoon zelf houdt.
Tips gezocht tegen hartslag horen in oor Even je stethoscoop af zetten, ik denk dat dat wel moet helpen.
8 weken bang broek gaat weer dicht Ben je 8 weken bang geweest en gaat nu je broek weer dicht? Of ben je 8 weken zwanger en bang dat je broek weer dichtgaat? Of wacht, het Chinese restaurant Bang Broek gaat na 8 weken alweer dicht?
Beton schutting Oh, had de rijdende rechter het te druk voor jullie? Tsja zo kan je het natuurlijk ook oplossen!
Nagels vijlen/knippen in het openbaar Het zou verboden moeten worden! Wat een schande! Je zou maar gesnapt worden op het openbaar nagelvijlen...
wanneer voelde je effect na strippen Nou jeejtje wat een vergaande persoonlijke vraag eigenlijk! Mijn man vond het wel erg leuk.... Of bedoel je dat niet?
Haha tja alleen is dat niet de naam die op mijn geboorte kaartje stond Gelukkig maar zou toch een beetje raar zijn..
Vliegangst! Stel je niet zo aan, die doen niks. Gewoon een goede vliegenmepper kopen en je bent van het probleem af.
Nieuw huis tuin op noordoosten zon? Oeii dat lijkt me erg heet, je tuin op de zon.. En lijkt m ook een gedoe iedere keer zo'n reis.. Het het maakt dan niet uit of het het noordoosten van de zon is of een ander deel.. Geldt voor de gehele zon..
Is hier een dokter? Is er een dierenarts aanwezig? Als arts heb je serieuze concurrentie op het internet!
Pukylino, puky wutsch of bunzi chillafish Klinkt reuze interessante, maar waar gaat het over?! Haha ik open het topic staat er: de titel zegt het al, welke raden jullie aan? Nou puky wutsch klinkt wel leuk.
Geen pijnlijke weeën; bevallen zonder pijn Leuk is dat van zulke dromen he. Ik had vannacht ook zo'n droom... Vond het alleen jammer dat ik weer wakker werd
Hoe echt donker op onze slaapkamer krijgen? Misschien is de muren zwart verven een idee. Staat reuzegezellig hoor!