Wij hebben brabants accent in onze kiet.. Meej soms n bietje limburgs of as mun oom op bezoek is dan hebbuh we n rotterdams accent..
Hoeveel vierkante meter ...? Denk je nu echt dat ik effe met een latje mijn woonkamer ga uitmeten? Mijn man ziet mij al bezig .
*kans op een tweeling vergroten?* Stop er gewoon af en toe wat voeding in joh, dan groeien ze vanzelf..
LoL!! Ik zie dan toch altijd n kartonnen doos met big smile op en neer hupsen.. Ik zie dat soort dingen voor me.. Nu dus ook krom van t lachen.. Ik zie je al helemaal kapot schrikken als je je doos bekijkt en hij steekt zn tong uit whahaha Om te gieren
Ja dah ligt eraan.. Soms erger ik me groen en geel.. Soms ziet t blauw van de rook.. Of ik ben helemaal over de rooie.. Tken vriezen en t ken dooien lol
Ik verwachtte dit topic-titel bij vruchtbaarheid. Zat dus heel vreemd te kijken toen het bij films, nieuws en televisie stond.
Welke walkman?? Welkom in 2015, de cassettebandjes zijn verleden tijd! Baby (3maanden) vermaken Oké wat wil je er aan vermaken? Grotere armen, benen??
Deze blije doos begint wel steeds meer trekjes van mn jongste over te nemen.. Die doet ook brlbrlbrl met r tong uitsteken en BOE roepen..
Ervaringen met Ferrari / Puma kinderkleding Ja ligt aan m'n bui of ik sochtends de zwarte gele of rode bolide neem. Soms voel ik me uitbundig en neem de rode sport variant.