Dappertje Dik bedoelt dat je het nu niet zo kunt lezen, zoals Tuti80 bedoelt. Dan had er 'wordt' moeten staan: Het UVW wordt er gek van. Nu staat er als het ware: Het UVW, ik word er gek van. Wat een simpele t al niet kan doen
www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/589344-betere-seks-zorgzame-vader.html Ik sla even over, als je het niet erg vindt. Ik val niet op 65 plussers...
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/589410-wie-meer-een-dwarsligger.html Ik ben vanaf de geboorte al meer een dwarsligger! :-D
Een iets oudere titel (april 2015): "Hoe bereik je elkaar weer..." Wel, als de afstand niet te groot is te voet, of met die fiets. Anders zou ik de auto nemen of openbaar vervoer maar als het echt te ver is best even bellen.
Zit jij op nog meer forums? Wacht ik til even mijn liefelijke derrière op, links, rechts, hmmm, nee ik zit op een stoel vandaag
'Mijn enter toets werkt ineens niet meer' Snel inschrijven bij het uitzendbureau! Voor je het weet is hij weer aan het werk.