trappelende baby, slaapzakje ervaringen? volgens mij is een ander woord voor slaapzak een trappelzak hihi Zien jullie wat ik zie? Eh ik denk het niet ... Ik zie een spinnende kat, mijn woonkamer, een kopje thee en de koektrommel. Haha! Pfff zwanger zo eng! En dat moet nog gaan bevallen ... en voor een kindje gaan zorgen. Help 3 streepjes! Iets té diep in het glaasje gekeken ??? Dochter "stinkt" Doet me denken aan de post hier een keer dat iemand de kont van haar baby vond stinken en dat iemand reageerde dacht je nou echt dat die na bloemetjes rook whaha Scheiding na griepje (?!) man? Ik weet dat mannen kleinzerig zijn, maar om deze redenen scheiden ... Twee topics onder elkaar Wanneer de box weg? Inkomenstenbelasting 2015, huh?
Een trappelzak is een zak voor alleen de beentjes dus wat onder de buik met elastiek vastzit. Een slaapzak zit over het gehele lichaam en daar zitten dus ook de armpjes in.
Betekenis droom de droom zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [drom] Verbuigingen: dromen (meerv.) 1) wat je lijkt mee te maken tijdens je slaap, als je droomt Voorbeeld: `een boze droom` 2) wat je graag wilt Voorbeeld: `Mijn droom is een wereldreis maken.` Synoniem: ideaal 3) een droom van een ... (<dat zeg je als je iets heel mooi vindt>) `een droom van een huis` Aldus het woordenboek.
Man verassen Gecondoleerd. Wanneer is de crematie? Ik neem tenminste aan dat hij al is overleden. Anders wordt het een onaangename verrassing voor hem!
Vliegen en baby van 9 maanden? Ik zou een klamboe gebruiken, hoewel de meeste vliegen met dit weer nu wel weer weggevlogen zijn.
Ben ik de sjaak? Als je naam 'Sjaak' is vrees ik van wel ja. Of je dan ook 'de' Sjaak bent hangt af van de criteria. Er zijn namelijk meerdere Sjaken...
Werkt er iemand bij een uitzendbureau Behalve je ambtenaren aan het werk zet bij een uitzendbureau werken ze daar wel gewoon.
werkt er iemand bij een uitzendbureau? Ja dat vraag ik mij nu ook wel eens af. Werkt daar überhaupt iemand?