dank jullie wel dames, zit hier letterlijk met de tranen in mijn ogen van het lachen, en dat had ik net even nodig...
Lunchen rotterdam waar kind vriendelijk? Volgens mij ligt dat vooral aan je kind, of ie vriendelijk of niet.
Meisjesnaam met een behoorlijke lijst met eisen... ‎ Dan zou ik toch voor een andere naam gaan. Ik houd niet zo van namen die eisen stellen. Steken in buurt van hart Niet doen! Levensgevaarlijk.
wat te doen met partner met nieuwjaar Lekker laten zitten zou ik zeggen! Is ie niet leuk genoeg, gewoon wegdoen
wat te doen met partner met nieuwjaar Voor 24.00 uur een oudjaars-w*p en na 24.00 uur een Nieuwjaars-w*p.
Wat te doen met partner met nieuwjaar? Gelijk met de kinderen naar bed en dan gezellig zelf een feestje bouwen
Oorzaken rood gezicht - Te hard drukken op de WC. - Te lang in de zon liggen. - Stiekem om de hoek kijken of de autospuiterij al klaar is met het rood spuiten van de auto.
Hoeveel uitgeven verjaardag partner? Een euro of 200? Loopt nogal snel op: zonnebankje, kapper, nieuwe outfit. Het is natuurlijk wel heel belangrijk om die dag goed uit te zien voor je partner