http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/643969-iemand-info-heeft-over-oorbuisjes-plaatsen-baby-15-mnd.html Ik zou het eens aan de dokter vragen!
warm/koud jongen/meisje? donker/licht, hard/zacht, hoog/laag Wat is gemiddeld? bijvoeglijk naamwoord of bijwoord Nog een jongensnaam Nee, ik vind Nog meer iets voor een meisje eigenlijk mamma zijn en fulltime werk Welkom bij het ouderschap. Je bent fulltime ouder, of je het nu leuk vindt of niet. 24 Uur per dag.
Hoever gaan jullie voor een dier? Ik haal huisdieren altijd uit Nederland, maar er zijn ook mensen die ze uit Spanje halen ofzo.
Verre reis met kindje van (bijna) 3, evt. Zwanger Nou daar zou ik nu nog niet al te veel rekening mee houden hoor. Lijkt me nog vrij jong.
Peuter naar peuterspeelzaal? Een peuterspeelzaal is inderdaad voor peuters, niet voor kleuters, schoolkinderen, pubers, volwassenen en bejaarden.
Sint Maarten eind oktober?(kans op orkaan)? Nee, Sint Maarten is op 11 november, dus half november en dan kan het er inderdaad stormachtig aan toe gaan.
Wie heeft er hier Dr.Martens schoenen? Vervelend dat hij zijn schoenen kwijt is zeg. Ik heb ze niet hoor.