Ik scrolde naar beneden over het forum en er stond ergens 'omhoogwurmen in bed' maar ik las 'oorwurmen in bed'. Ik dacht 😱
bestuurdersstoel auto rijdt niet meer Ik was zeer benieuwd naar het gemak en techniek van die nieuwe zelfrijdende auto's, maar zo te lezen kan ik beter wachten totdat alle kinderziektes eerst zijn verholpen.
Voorspelling zwangerschap door brusje? lijkt mij incest? als je zwangerschap komt door je broertje of zusje..
"Boxspring voorbereiden op de bevalling" Het lijkt me nogal lastig om een boxspring mee te nemen naar de pufclub. Boxsprings kunnen trouwens ook niet puffen ofzo, of je moet al een heel speciale hebben.
Ik zag mijn titel net staan in de lijst en ik dacht nu ook "staat er best stom", zag al een stoel door de straat rijden. Dus ik dacht ik moet eens kijken en hij stond er tussen .
Bang! Mogelijk zw van een alcoholist. Jee dat wordt fors afkikken als die kleine geboren is want tot zn 18 mag ie niet drinken!
Het valt me op dat mensen hier regelmatig zwanger zijn van jongetjes en meisjes, zonen en dochters.. Je bent toch zwanger van je partner/donor/enz.. En in verwachting van een jongen meisje zoon en dochter.. Ook de term brusje vind ik vreemd.. Ik ken dat alleen als dat je een broertje of zusje bent van een kindje met een beperking.. Zo zat ik in een brusjesgroep vroeger omdat mijn broertje ernstig autisme en adhd heeft.. Dus die topictitels verwarren mij 🤔
Tip cadeautje zoontje 3 jaar Leuk al zou ik liever speelgoed geven dan tips.. Lijkt me voor zo'n ukje leuker