Strippen Tudududtooo... ( ik doe het "striplied" van Joe Cocker na voor het geval het niet duidelijk was )
baby kleertjes wassen Dat heet kinderarbeid en is verboden in Nederland. Ik zou het gewoon zelf doen.
Stof gezocht Meestal vind je zoiets wel bovenop je kasten, onder je bed of in hoekjes achter een bank die je nooit ziet.
Welke wraps zijn lekker? Ik zou denk ik voor een eetbare wrap gaan. Op het eten van bubble wrap zit je niet bepaald te wachten.
Zwangerschapstrouwjurk ook vermaakbaar naar non-zwangerschapstrouwjurk na bruiloft? Als je toch van plan bent te scheiden en opnieuw te trouwen, kun je misschien die eerste ronde beter over te slaan.
Sorry tupp, dubbel, maar vond het ook zo'n grappige! Zwangerschapstrouwjurk vermaakbaar naar non-zwangerschapstrouwjurk? Ik heb altijd gedacht dat nonnen niet trouwen, en al helemaal niet zwanger trouwen!
Kan dit? (Kleding crisis) Het ligt er een beetje aan in welk land je woont, maar in Nederland lijkt mij dit onwaarschijnlijk. Er zijn genoeg winkels waar je kleding kan kopen, van maat 32 tot maat 62.
Wat vinden jullie van Loïs? Ik vind het een erg lief meisje dat altijd keischattige kleding aan heeft!
35 plus (35-40) Oh pfff wacht, daar moet ik even over nadenken hoor, het is al laat... Eerst wat tussen haakjes staat, dus 35-40=-5 35 plus -5 = 30 Toch? Waarom wilde je dat weten?
Wat vinden jullie van... Ah kom op joh, doe niet zo geheimzinnig! Zeg nou gewoon wat je zeggen wilde!
Wie is er nog allemaal bezig? Wij in ieder geval niet, lijkt mij niet het meest handige moment om online te gaan. Staat zo ongeïnteresseerd.
Baby op jou kamer[ laten slapen? Nee, het lijkt me logischer om hem op zijn eigen kamer te laten slapen. Of bij jullie. Maar in ieder geval niet bij mij. Ik ben klaar met die gebroken nachten, zorg jij maar voor je eigen baby! Oh ja... en het is jouW wanneer het om bezit gaat.