Maar dan nog... stel dàt je op je stacaravan klimt om te gaan koken. Dan nog zou ik een pan aanraden. Rechtstreeks op het dak van je stacaravan lijkt me zeer smerig!
Kat plast op mijn zoontjes bed Zou je dan niet gewoon z'n bed gaan verschonen, in plaats van een beetje hier te gaan zitten forummen.
Onzeker zwanger of toch niet? Als je een manier vindt om niet onzeker zwanger te zijn: gooi dat eens even op dit forum! Kun je geld mee verdienen!
Luierzakjes met geur? Waar te koop... Men neme een zakje, men neme genoeg gebruikte luiers. En die geur komt vanzelf wel!
Wel eens op een paranormaal beurs geweest? Oooohhh yessss. Ooit op de kermis. Hij had mijn toekomst voorspeld, Ik had geen zilverstukken om hem te betalen, maar heb het op een andere manier goedgemaakt...
Wat is normaal wat betreft eten? Een bord eten opscheppen, een vork pakken, iets op die vork prikken, de vork vervolgens naar je mond brengen, het eten eraf happen, goed kauwen en dan doorslikken. En dat keer op keer totdat je bord leeg is. Tadáá!
Eerste keer...kunnen jullie even meekijken? Weet je zeker dat je wil dat wij allemaal meekijken bij jouw eerste keer s#ks?
Oude ovu testjes en ei gevonden? Nee ik heb ze niet gevonden. Maar jij misschien wel, denk dat je dat bedoelt? Die ovu testjes kan je vast nog gebruiken maar het ei zou ik niet meer eten, je weet niet hoe oud het is (of is het een chocolade ei? Dan zou ik het wel aandurven, is hoogstwaarschijnlijk van afgelopen Pasen)