Naar de huisarts, wat te verwachten Als je een afspraak hebt kun je meestal gewoon in de wachtkamer gaan zitten. Je wordt vanzelf geroepen. Dan vertel je je klachten. Vaak stelt de huisarts vragen. Indien nodig vindt er een lichamelijk onderzoek plaats. Als laatste volgt een advies. Meestal medicijnen of een verwijzing. Soms 'even aankijken'. En dan mag je gewoon weer gaan. Ik snap dat het spannend is, zo'n eerste keer. Maar meestal valt het wel mee.
gezocht:leuke peuter muziek cd's Muziek kun je vinden op Spotify, cd's op bol.com, maar een leuke peuter? Géén idee. Misschien is die van jezelf leuk genoeg?
Help ik heb een dwarsligger! Lexa, pepper, of ouderwets een contactadvertentie in de krant? Genoeg oplossingen zou ik zeggen.
zeikende taalpurist wil even iets kwijt... Je hoeft echt geen topic te plaatsen over wat jij op de toilet uitvoert.
Tips gevraagd over relatie moeder Denk niet dat de relatie van jouw moeder je iets aangaat. Ze is volwassen.
Mezelf weer terugvinden Al onder de bank gekeken? Welke tegels absoluut nemen in badkamer? Stoeptegels.
Bootschappen doen bij de plus? Nee ze hebben daar geen schappen voor een boot, dus die hoef je niet te poetsen.
Hulp met dubbele agenda. Koop een agenda. En dan nog een. Nu heb je een dubbele agenda. Oh wacht, je bedoelt dat je schoonmaakhulp een dubbele agenda heeft?
Loslaten, hoe weet je dat je dat hebt gedaan? Nou dan heb je het meestal niet meer vast. Soms ligt het dan op de grond en moet je het opruimen.
Verbouwen, in hoeverre rekening houden met de buren? Ik zou wel alleen je eigen huis verbouwen en niet aan dat van hen beginnen.
Haha.. toen ik het topic opende, dacht ik nog aan dit topic en toen wilde ik het er nog in zetten dat je o.a. kunt merken dat je hebt losgelaten op moment dat je met je snufferd op de grond ligt o.i.d.