Deze twee stonden onder elkaar in de lounge: Intiem zijn tijdens de menstruatie Onder werktijd Kon ze niet meer los van elkaar lezen
Spoedvraag! Vliegen met buggy kind 2 jaar?? Zoiets? Al weet ik niet of dat ook geschikt is voor een kind.
Ongesteld, wat gebruik jij? Heel veel chocolade. Ik zou het liefst een hele reep in mijn eentje op eten.
Wat mag wel en wat mag niet? Kind (scheiding) Nou, da's eigenlijk heel simpel: je kunt niet scheiden van je kind.
Ontmaagd Ja uiteraard. Lijkt me logisch op een zwangerschapsforum. Stel je vraag anders eens op het Donald Duck forum. Daar zullen de ervaringen meer uiteenlopen vermoed ik...
Vooraf aan de bevalling, had je het door Ja, de meeste vrouwen die op het punt staan te bevallen hebben wel door dat ze zwanger zijn...
Baby 6 weken geeft veel terug Leuk hè? Het is precies zoals Bastiaan Ragas al zei: maar je krijgt er wel heel veel voor terug.
Wat vinden jullie van deze jongensnaam?: D Persoonlijk vind ik alleen 'D' een beetje aan de korte kant. Wellicht kan je er Daan of Diederik van maken.
Zoete witte wijn? Ik vind het eerlijk gezegt nog wat vroeg om nu al aan de wijn te gaan. Maar als we het toch doen dan liever droog!
"Vliegen met waterpokken" ik zie nu allemaal vliegen met waterpokken voor me :'D die ons prikken en dan besmetten met waterpokken