Dochter van 20 maanden eet nog steeds geen brokjes Ik zou dan proberen haar iets anders aan te bieden dan kattenvoer. Hopelijk heeft dat succes!
Eerlijke kleding Mijn kleding is altijd eerlijk. Het vertelt mij altijd direct of ik teveel gegeten heb.
Op zoek naar spellen Eh, het staat er al, hè. Maar oké, daar gaan we: o p spatie z o e k spatie n a a r.
Hoe lang thuisgebleven na geboorte? Ik geloof een jaar of drie. Daarna moest ik naar de peuterspeelzaal, besloten mijn ouders.
donker-gekleurd-haar-lichter-krijgen. Moeder worden heeft bij mij wonderen gedaan! Van donkerbruin naar lichtgrijs binnen een jaar of drie. En er komen geen chemicaliën aan te pas! Echt een aanrader...
Gezin compleet? Goh.. Ben net thuis van mijn avonddienst dus moest even gaan kijken : Dochter in bed: check! Zoon in bed: check! Man gamend op de bank: check! Poes jammerend om eten achter de kamerdeur: check! Vogels eindelijk stil in hun kooi: check! Ja..., mijn gezin is helemaal compleet!
Karten met een hernia Dat lijkt mij onmogelijk. Een hernia heeft geen stuur en wielen. Ik zou gewoon een kart gebruiken.
10 maanden avondeten Man, ik heb al moeite met bedenken wat ik volgende wéék ga eten, laat staan de komende tien maanden. Relax! De supermarkten zijn elke dag open!
Gezocht! Kleine telefoonnet goede specs Herkenbaar, ik ben die van mij ook altijd kwijt. Heb je al geprobeerd jezelf te bellen? Of staat je geluid uit?